¿La meua trialeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggg? Cielos, no!!!!! :crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby
pues me la teniu que ensenyar (la trialera malpensats:malaleche) que jo no se ni on està ni d´on s´agarra:crybaby
ei marikonasos com esteu, hui he pujat al monduber desde xeraco .....................................................................................................................................en coxe eh i despres a peu, ei salva la ruta del to pa bajo la farem mes llarga i acavarem pel coto i les salines de manuel que hi han sendetes xules per que 25km es massa poc tindrem k allargarla fins els 45km val i una pregunta, on esmorzem maxo?????
Encara que l'hora es moooooooolt dura per a ser un diumenge (soc un perro, ho sé), i com que casi eixiu desde la porta de ma casa seria una falta de respecte no anar, i mes vegent com s'anima gent que viu prou lluny, aixina que conteu en mi. Anire desde El meu poble fins a Sant Joanet en bicicleta, aixina calfe un poket les cames. Si els de manuel volen fer un calfament, que passen per l'institut de Castello, que allí estare esperant-los. Si no ens vegem en Sant Joanet. Una altra cosa, Salva, ja se que estas menejante molt per a fer una bona eixida. Si a la gent li pareix curta, parla en mi, que la podem allargar fins Estubeny. Seran uns 30 Km mes, pero te pot eixir una ruta d'estes xules xules. Si vols que abans del dia de la kdd t'ensenye la zona d'Estubeny que et dic, quedem i t'ho ensenye val? Vinga, bona nit a tots i fins el dia 4!
Ei ...si xaviola va,,, que menos que podria anar jo també !!!!!! la2la2la2 I de paso parle en algun company meu a vore si s´anima !!!! .. PD: En tot cas pasaria jo per casa xaviola i aniriem a san juanete ... :mrgreen:
xatet, ja se que pot ser algo curteta, pero per experiencies que ja em tingut 30 km es fa un peliu llarga, per que la idea es esmorzar en el sant joanet i com comprendras no anem a esmorzar mes tard de les 11, que ja voras que sera pa ca eixa hora.
Totalmet correcte, si despres algu te mes ganes ja que fassa el que vullga, pero hora d´esmorsar es mes que sagrat !!!!!!!!!!
Jo sí que se on és..... :crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby:crybaby
Xaviola, ¿ja has vist el post de l'equipació del Topabajo Team? Anem a fer roba i es xula. Disenya Towelink.
Pues ja ho he vist, pero m'agradaria vore abans la badana...pq tinc un "problemeta" i solament puc gastar badanes moooooolt bones (tinc culet delicat ajajaj). Si la puc vore abans de comprar-la, compteu en uno mes per a la equipació. Per cert companyeros: recomaneu-me un sillí que apolles la majoria del pes en els ossos del cul. Extrems, en la botiga tens sillins specialized. Que tal va aixo del body geometry
macaguende, entonces despres d'esmorzar ja no fem res mes? els que els de santjuanet sempre seran de poble xicotet jejejejeejeje, es broma tu pajarito feu el que vulgau que segur que estara de **** mare, pero com a mi en tira el coto i les salines de manuel , doncs ho he de dir, que hi han sendes xules curtes pero xules vinga adeu marikonasos