1 per el de Messi, 1 per el de Xavi, 2 per els de Henry i 2 mes per els de Bojan :malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche
Quietos paraos:malaleche:malaleche:malaleche A mi no hem claveu en lios que jo soc una persona seria, formal i respectable.... Vicent.....vicent es.... es vicent:burladia::burladia::burladia::burladia:
Lo dels tres videos està molt wapo. El primer ja l´havia vist abans i està molt xulo, el segon....menuts pedrolos!!!!!!! com caigues per ahí segur que t´espales, i el tercer es impresionant. Estaria molt bé lo de anar per granada.... pero jo ho tinc molt complicat per no dir que imposible:crybaby
hay mucha gente que sabe quien soy.. Bueno vamos a lo importante.. me interesa mucho saber cuantos estais interesados en que echemos esta locura adelante... creo que por el video la subida hasta la entrada de la senda SERA DURA.. asi que solo los que os sintais de verdad con fuerzas de afrontar un 2500 de desnivel acumulado en un mismo dia se deberia apuntar... Venga echarme palante y vamonos a granada. (***** me tendre que comprar el THULE)
Salva...... vau fer les dos trialeres???? Per a fer la segon hi hava que pujar un poquet pel camí:comor3
la primera, supose que es la de el tallafocs, que vas a parar a una pista forestal, i el segon tram es on indica que vas al poblat iberic d'alli eix un altra senda que va fins enguera. Pa verse matao
tranquils...l´any q be ja tindreu temps de dir amunt.....pero perq voldreu estar en primera divissió.... el meu equip es CAMPIÓ de la lliga.....
Pues no se si vas pel poblat iber o es el castell d´enguera.... no vaig tindre temps de vore tant.... jo anava mirant al que duia davant que es va arrear dos nyespres:risa:risa:risa
Eiiiiiiiiiiiiii ja estic ací!!!!! Com va tot? Demà mon pare ja torna a casa així que tot altra vegada a la normalitat. Veig que açò del II To Pa Bajo vos a inspirat eh? :burladia: A veure si ara aneu a recorrer-ho tot!!! Això de Granada que comenta SPOKY...mmmmm no sé, no sé. Jo mentrestant vaig entrenant-me. Hui m'he fet una horeta per zones tècniques de Les Salines de Manuel, Font Amarga... Cal agafar forma que están ahí les marxes d'Ontinyent, L'Alcudia... :sableluz
Algú em podria explicar en que es diferencien estos dos tipos de amortiguació?? Ver el archivo adjunto 695961 Per cert... m'he enamorat d'esta última!! El blanc amb eixos detalls amb roig mmmmm!!!!
Jo crec que la principal diferencia es que uno esta dalt i l´altre esta baix .... xDDDD Bueno, ara en serio,,, a la imatge no s´aprecia be, pero si es un sistema que s´apoya en 4 rodaments , tipo brain per eixemple, la meva mondraker tambe funciona aixi per cert .... pues si es aixina donaria igual la posició ja que bascularia igual ,,,,, o per lo menos aixo en van explicar a mi una vegada ....
towe....jugar la guefa en segona divissió.....mal!!!! apart de q es una competició q voldria q el meu equip NO la guanyara mai.... A veure si el partit inagural del nou mestalla es la risa de tota europa? q conste q no tinc res en contra del valencia....
ZONES TECNIQUES? el q has de fer es pujar el pou a tope set o vuit vegades.... amariconats si q estem