nosaltres eixirem ahir, si es pot dir d'alguna manera, per que ferem 10 km pero arreplegarem aigua per a fer un transvasament.
perdó..... per a mes informació.... 1-va de blanc 2-porta el numero 7 3-té 3 champions en les seues vitrines 4-va marcar en la final de dos d´elles 5-una va ser contra el valencia 6-maxim goletjador de la champions 7-ha guanyat la lliga dos anys seguits 8-per desgracia no anirà a la eurocopa per culpa de un güelo antimadridista,i pel marca. ojala marcara en la final l´altre 7 encara que no siga el vertader...que li hajen possat una pegatina amb una L al reves per simular que es un 7.....i guanyem l´eurocopa :bond :bond :bond :bond :bond :bond :bond
yeeee salva.... es que el dissabte que fea bon oratge i vaig ixir a pegar una volteta amb la moto, que ja duia mes i mig sense agarrar-la. I com el diumenge de matí plovia en cuan vaig vore una ulladeta de sol per la vesprada vaig ixir... pensava poder fer almenys mitja horeta sense que ploguera..... peró només duia 5 km cuan es va posar a ploure:malaleche:malaleche, hem vaig refugiar baix d´una carrasca i cuan l´aigua ja pasava les fulles hem vaig posar el xubasquero i vaig ixir........... al final encara vaig fer 23 km:risa:risa:risa
ei fidel es collonut la meua es de alli i fa bons preus almenys a mi i si sa pegat un ostion k flipes les 2 clavicules trencades puf k mal
Rafel, no has sentit lo de "qui es refugia de la pluja baix un arbre es banya dos vegades" :burladia:
On aneu??? Hi han moltes trialeres??? A quina hora?? Feràn falta les llums??? Qui paga el berenar??? I el sopar??? I les copes en Apatxe???:risa:risa:risa:risa:risa
es que encara no sap que aquest foro no és de futbol, sino de mountain bike, per cert makina, mira a vore si me pots aconseguir el perfil de la marxa d'Aielo. Avuí comence l'expulsió de amoxicilina.
jo no parle de futbol... parle d´una injusticia molt gran.... q els valencianistes(q no els valencians) no ho admitiran mai