no,no es va donar compte.... de segur q m´hagues tornat cap a dins... però en ma casa sempre han segut molt tolerants en aixó.... jajajajaja molt bo tipo!!!!!
Ei veges si me traus tu el perfil d'aielo perquè el meu ordinador no me deixa entrar en la pagina del club ciclista d'aielo. està bloquejat.
ei marikonasos com esteu¡¡¡¡ per als de manuel: eixirem disabte per que jo el diumenge no puc aixi es que digueme que vos pareix i quina ruta voldrieu fer, i els de santjo tambe digue algo de cap on aneu
ei marikonasos com esteu¡¡¡¡ per als de manuel: eixirem disabte per que jo el diumenge no puc aixi es que digueme que vos pareix i quina ruta voldrieu fer, i els de santjo tambe digue algo de cap on aneu
:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche No hem trau be el percentatges.......... aixina que ja estas tardant en averiguar-ho i dir-meu:risa:risa:risa
Ieeeee però que vos passa??? Tantes pujades, ports, percentatges...!!! :malaleche El que es tracta ací no és baixar i baixar i baixar... Per a que són si no els To Pa Bajo??!!!! :rolf
Si El Temps no s'equivoca, ha marcat pluja per al divendres així que la ruta estarà passada per fang i a mi com a que no em fa molta gràcia!!! Jo em pensaré si ixc o no, val? De totes formes plantejeu ací les possibles rutes. P.D. Abstenir-se comentaris de que si estic amariconat que si no se qué... :laserkill
EEEEiiii xatet,,,,,,,si eixiu dissabte podirem posarnos en contacte, que el meu company i jo eixirem dissabte també .... Deixam el tel,, o algo,, o quedem en algun lloc ... !!!!