Com tots, evidentment, apostareu per scoty.... jo per a dur la contaria :mrgreen: aposte per juanjo a pesar de no coneixer-lo..... encara que duga un ferrro ja saveu.... no es la fletxa, es el indiola2la2:sableluz:sableluz:burladia::burladia:
Juanjo tu estàs segur del que vas a fer?? Mira que SPOKY corre molt eh? 11 minuts em pareixen pocs!! Mira que l'última gran ruta que vaig fer amb Manu fou la pujada al Pico del Ave i no veas como subia!!! Jo aposte sobre segur, aposte per SPOKY.
Ieee que moral teniu!!! Mira que eixir amb el mal temps d'estos dies!! Jo fins que no ixca el sol i faça 25-30º no toque la bici! I que se m'ompliga de fang :burladia: Per al pròxim cap de setmana ja toca bon temps xicots!!! :saltarin
A mi no em digueu d'eixir si hi ha més d'un 5% d'asfalt a les rutes!!! :burladia: Ho dic per l'eixida que feren els de Manuel amb els de Barxeta. No vullc ni pensar-ho com anirien per la carretera!!! Això no deu ser bò per al cos!! :dragon
Bueno os presento a mi amigo juanjo El que me saco 4 minutos en la marcha de benimodo, y 2 minutos en la subida al monduber que fue nuestra ultima salida juntos y fue en noviembre. 2007 esta es la bici del reto el dice que vuelve a ganar. y yo digo que ahora con mi forma fisica le saco 11 minutos o mas. Apuestas?? SIMAT 58 mts sobre el nivel del mar ANTENAS MONDUBER- 800 mts sobre el nivel del mar(aprox) 14 km de recorrido total.
he dicho bici..... FERROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jajajajajajaj que conste en acta que le dejo la SCOTT de mi mujer.. y el dice que me gana con su FERROOOO
Juanjoooooooooooooooooooooooo.... cuan li guanyes a scoty.... tens que regalar-me un mocadoret d´ixos negres:risa:risa:risa:risa
jajajajaja ye te lo explicare en la proxima subida.... (pd yo tengo muchos pañuelos negros sin estrenar de esos) pero juanjo aun puede conseguir mas.
ei manu, jo ho senc molt pero aposte per el meu company de facultat, aposte per juanjo( per a donarli moral) encara que podrieu dir el dia k es i apostar diners o si no aço ni es aposta ni res(jo anire a la drova i tirare unes cuantes taches per a quan pase manolo plaf roda a fer la ma jejejejejje)( pero no li ho digueu a ell eh ) jejejejejejejeje
ei varela no es per posarte por eh, pero si arribes a vindre el disabte encara estabem esperante, nomes te de dir que per carretera barahona i josue es quedaren darrerei jo vaig intentar pegarme al cul dels de barxeta pero no vaig arribar, ei pero vaig quedar 3 clasificat eh¡¡¡ encara que la pujada me la vaig agarrar en calma com sempre faig i vaig arribar prou sanceret pensaba que hi hauria mes pujada pero per eixa part es mes dur pero prou mes curt, tot i aixo l'amic de raul esta com un bou tu,tenim que junatrmos mes en ells perque son de **** mare i damunt estan forts , el que ens ajudara a millorar a nosaltres, i despres del rotllo que he soltat ale a sopar i a disfrutar.
varela...perque desprestigies l´asfalt d´eixa manera? ell q t´ha fet? jajajajaja menut amariconat estas fet
Hola tiots, sóc Juanjo (el amic d'Scotty). Moltes gràcies a Xatet i a Tipotane per la vostra confiança (sé que no vos defraudaré), per cert Tipotane no te preocupes que si vols mocadorets jo ten aconseguisc. De moment tinc que fer-li uns quants arreglets a la meua bici per a ficar-la a punt. Jeje, Juliol is comming...!!! Una abraçada!!! :-D
ho senc juanjo,pero jo aposte pel spoky.... enkara q 11 minuts son 11 minuts.... però es q va com una fona el tio
marika!!! pujant no i per pla jo me vaig quedar sense gasofa, me vaig exprimir massa. Per cert almenys xatet va donar guerra en la ruta, tu crees polèmica sense vindre MONA!!