No te preocupes eli1919, cadascú que aposte pel qui crega convenient. Jo sé que Scotty està molt fort, però confie amb les meues forces. Es un pique sà (encara que el vaig a matxacar,jajajaja, es broma), la llàstima es que no s'hem jugat ningún vinil...:walkman, encara que jo amb una miradeta als seus vinils de luxe me conformava. Bueno, QUE CONTINUEN LAS APUESTAS!!!
JO CREC Q AÇÓ ES MOTIU D´UNA BONA APOSTA..... DEURIEM DE FER DOS GRUPS I ELS Q PERGUEN Q PAGUEN L´ESMORÇAR EN LA PROXIMA QUEDADA DEL TO PA BAJO....
però si es q ja t´ho diu el mestre xatet q no tens q exprimir-te tant.... jajajajaj ell diu q sempre has de tenir un puntet de reserva.... fes-li cas q el primo te rao quasi sempre...
Ei, no es mala idea això de l'esmorssar, jo a això m'apunte, molt bona idea!!! Salvagarto lo dels mocaorets està fet.
ai primo apretalo jejejejejejeje. ei jo a ontinyent ja estic apuntat qui vullga anr que meu page i jo l'apunte i ja esta tan facil com aixo lo k tinc clar es que jo no tinc que anar darrere de la gent
ei juanjo jo vullc camiseta i mokaoret que he apostat per tu desde primer hora jajajajajajajajaja, digue quin dia heu danar ç
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... no val tornar-sen arrere:malaleche:malaleche:malaleche.... si vau apostar per scoty... apexugueu i quedeu-se sense mocadoret:burladia::burladia::burladia: P.D: Scoty..... has vist quins suporters mes falsos tens????.......... per un mocadoret es rajen:risa:risa:burladia::burladia::burladia::burladia:
No si jo no tinc por de res!!! El que passa que a mi m'agrada les coses amb tranquilitat, vore el paisatge, sentir els olors, fixar-me en les coses... i amb vosaltres això està més que díficil. No estic posat a això de plat gran i a tirar-li sense parar. I per asfalt encara menys!!! El soroll de les rodes per la carretera... :laserkill Vamos... que estic amariconat!!! :burladia:
Esmorzar al To Pa Bajo tot pagat???!!!! Però si no sabem res de la To Pa Bajo III!!! Però bé, jo me l'apuntaré per si de cas. Així que SPOKY ja saps... apreta i trau els 11 minuts eixos d'on siga!!! Si no encara m'hauràs de pagar tú l'esmorzar :burladia: