Jo... per a no ser menys... també estaré allí. Tot siga per lluir la nova equipació del To Pa Bajo!!! la2 Que sí... que sí... l'he pagat ja!!! :saltarin
prim, com està l'asunt per al cap de setmana? hi ha garrot el diumenge? jo dema vaig a fer la volta a peu a genovés i el diumenge espere no quedar-me sol com altres vegades.... prim no me falles, encara que siguem tu i jo sols, perquè del teu AMIGATXO ELISEU, no coment.............. kajajajajajajajajaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ELISEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡MONA!!!!!!!!!!!!!!! ÉS BROMA MAXO
que exageraooooooo..... Salva fuimos a que mi amigo reconociese el terreno y probase la subida a TOUS... (para saber donde dosificar en la subida) y luego a bajar la trialera para ver los puntos dificiles... PD al final hay una bajada de asfalto.... CUIDADO CON LAS CURVAS se cierran mucho y mi compañero echo humo por las ruedas `para no salirse y caer por el terraplen... ufff que susto..
hola soc de xativa y conec prou rutes de per la contorna,enguera,valla,sumacarcer, l'olleria,atzeneta,bartx,pinet i mes.sempre quedem els diumenges, y alguns dies entre semana per entrenar un poc,au si algun dia vols saber algo de per aci, ya eu saps, adeu....
Eiiiiiiiiiiiii vinga aneu posant quins són els vostres plans per a este cap de setmana!!!! Hem de veure la diversitat de possibilitats per a eixir, no? Qui ix dissabte per la vesprada i on? Diumenge hi ha alguna cosa? Vinga que açò ho veig jo molt parat!! :malaleche Això sí... carretera poca eh?