jo tamé me vaig apuntar ahir, per cert, vaig tindre sopar i ........no coment de segur que ho pagaré el diumenge.:vino
A muerte varelamen, nosaltres ho diguem que ixim, però hi han personatges com... en fi, que sho callen, eixa és l'estrategia per maxacar-nos
pos en pense que enguany tindra no mes que la mitat memoritzada, per que en sembla que han canviat la meitat,
El primer de avui es per a desijat sort a tots els que aneu a la marxa de L'Alcudia i que ho pase-ho de por... :biker:amo Jo estare patint al spa, i fent força moral per ajudar a tots... :baile:chinchin
:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche Que cabró.... i danunt ho posa en valencià per a mes recoxineo:malaleche:malaleche:malaleche Que teu pases bé...... i envia-mos una postal:risa:risa:risa
Ieeee ací se n'aneu tots de viatge o que?!!! :malaleche Mira que viviu bé alguns eh? Jo demà a treballar com un home!!! :crybaby Si és que amb tanta feina un no té temps per a la bici!!! :burladia: Clar... després m'agafeu a les marxes i em quede l'últim!!
El dijous vaig ixir a correr i sempre pegue la mateixa volteta cronometrant-me..... i vaig fer el millor temps de la historia de la humanitat... no hi ha res com que es pose a ploure per a millorar el temps:risa:risa:risa:risa
aixo que vol dir tant de correr, que les kdds to pa bajo, es pa disfrutar-les no per a fer una carrera, ummmmmmmmm, aço esta passant-se de castaño a oscuro.
Hui he ixit a fer una ruteta curta perque volia estar pronte en casa per a vore les amotos..... volia pujar per un costat del tallafocs i baixar per l´altre, pero cuan duia 200 mts espentant la bici me cansat que estava molt empinat:???: i he anat per un altre lloc.:mrgreen: Estic dessitjan vore la crónica i fotos de Octavio i Vicent:risa:risa:risa
de categoriaaaa... nos hemos encontrado muchos foreros... yo definitivamente no iba fino.. creo que exceso de entrenamiento.. pero la trialera sin poner el pie.. muy bien. nada de agua un tiempo de putamadre.... gente viendo la marcha y animando en la subida a tous... los del cuc ayudando en la senda de les dones (entre ellos FERRAN) que me a echaooo un grito en la primera curva de la trialera. y sin poder girarme lo reconoci por la voz... (bueno muy bien por la organizacion) avisando de los puntitos dificilillos.. un 10 a todos como siempre. Mucho pinchazo e visto en esta marcha... y muchos geles en el suelo.. (el mio en el bolsillo) y botellines ni te cuento.... (jo como van los de delante) ya veras cuando escriba juanmaferri.. la semana proxima yo ire a la de montroi... Pd.. (solo una cosa negativa) nos hemos quedado sin isotonicas enseguida... aunque cervezas, cocacolas y zumos habia de sobra..