no no, l'explicacio de varela es perfecta, tot el que m'ha dit ho conec, el que passa es que nosaltres tirem cap a la font amarga, pero ara ja esta clar, jo el disabte segurament eixirem, pero el diumenge si voleu que anem a l'avenc, vos acompanye, ja direu, i si no lo que decidiu, a mi em dona igual eixir dos dies, ara si este molt forts i no vos puc seguir, pues ja vorem.
Extrems!!!?? A l'hospital et van mirar alguna cosa més a banda del muscle? :shock: Crec que deus tenir algun trauma amb eixa trialera i que tardarem temps en vore't per esta zona :sofa Vinga que aixó en dos sessions de descens ja li agafes tu el fil i a baixar una altra vegada com una fona!:rally
Benvingut al post tiramillas la2 A la part superior de la pàgina, punxes en Panel de Control. Despres Editar Perfil. S'obri una nova finestra i a l'esquerra et posará Editar Fotografia i Editar Avatar. A Editar Fotografia ja li fiques l'arxiu del teu ordinador on tingues la foto que vullgues penjar. Editat Avatar, el mateix però per a la imatge que vols tenir baix del teu nom al foro. la2
extrems, al disabte que ve, de mati, anirem a la teva tenda a pegar una mirada, es que el meu amic a dit que vol parlar en tu cara a cara, de totes formes al llarg de la setmana ja ho concretarem.
Val pero dissabtes tanquem. Ara que si concretem una hora podem quedar. No vos ve millor entre setmana?
No estic obsessionat. Trialera,....... Santa Annnnnnaaaaaa, La Llosaaaaaaaaa, trialera, trialera....... estic molt normal........ no me paaaasssssaaaaaa ressssssss, Toi de P.M.,,,,,,, trialera, trialera,,,,,,,,, :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby :crybaby Ara en serio. quan puga pujar a la bici i agarre per banda eixa trialera.... se va a enterar.:saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin
yeee, xiquets, aço es inhuma,dema no m'espereu que es per a morirse, venim del ciervo i a las 3.30 de la vesprada encara ni havia escarxa, jo dema no eixc ni loco. Ferran, al llarg de la setmana ja concretem, ja sabent aço dema anem a esmorzar junts aixi que ja li ho comente.
No tingau por al fret. Enforteix el caràcter i les cames. Maneta de Windstopper en la roba i a funcionar. Dels cobards no s'ha dit mai res.
hola xics.... quin dia mes xulo. hui e eixit amb el meu fill de 11 añs y se u ha pasat pipa pipa.... hem pujat la cova del aguila a picassent... ja tenim un altre ... este me guañara en dos dies cagen tot... Extrem no penses mes que en trialeres trialeres... anim cheeeeee
POR CIERTO aver si os pasa ..... Tengo que reconocer que solo salgo entre semana, y claro casi siempre con mi compañero cada 15 dias o me toca entrenar solo muchas veces.. pero ahora estoy haciendo un esfuerzo y cuando acabo de currar el domingo salgo y me encanta ir a las trialeras a las que voy y ver tropa SUBIENDO... tropa BAJANDO dos por aqui ... tres por alla.. sera que soy un sentimentalon... o que como siempre entreno solo cuando veo un grupillo me emocione??? bueno solo era una reflexion en voz alta :badair ::::::::::::::::::::::::::::::::::::: aleeeeeeeeeeee to pa bajo nene