Vaja!! Crec que estic un poc perdut al foro!! Açò de no entrar a sovint... :risa M'hauré de posar al dia!! I els de Manuel a Ontinyent!! Eixós si que están forts, si!!
:meparto Del dicho al hecho hay un buen trecho!!! Tranquil que a la III To Pa Bajo si aniré...crec!! :burladia:
Eiiiiiii... eixe les tinc jo també!! :saltarin Van de lujo eh!! Jo estic molt content!! Bona compra, si senyor!
Jo vinc ara del montcabrer i hem tingut de tot ,,, sol ,, boira ( a tope, no es veia res ) ,, aigua ,, de tot ..... o siga que BTT al 100 % !!!
ei com ha anat nosaltres en ontinyent molt be hui per sort fisicament molt be he arribat en forces de sobra, sols al principi k jo no se que pasa pero el meu motor, consta una barbarita per a arrancar i en pasen tots tios, pero be 2h 17min, a l'any que be mes
i lo millor que rifaen un cuadre lapierre roig i ma tocat a mi jejejejejejjejejejeje al disabte cuadre nou jejejeje
Po zi... ací estic, el que hem sap mal es que ahir hem vaig perdre la inauguració de la seu social del club:malaleche Ixe cuadre roig que ta tocat..... no serà el que li vas comprar a Fidel???:burladia::burladia::burladia:
2.17h con razon no nos hemos visto, si es que vais como locos, ami no me ha tocado nada, pero lo he intentado:love:love