Es verdad. Es de lo mejor salir al monte y ver un montón de peña parriba y pabajo. A mi me pone. Spoky, debería animarte y salir con nosotros algún sábado. Verás que caña rodar con 30 a tu alñrededor. A veces incluso más. En el Cuc somos más de 110. Eso sí que mola.
Eiiiiiiii...:aplauso3 SPOKY te raó. Si sols entrenar sol, quan veus penya amb la bici t'emociones. La veritat que eixir amb companys està molt bé. Sempre hi ha competència...sana clar, rises, bones conversacions... I el millor, l'esmorzar, per supost! Jo sempre he eixit amb un company de La Pobla Llarga, altres vegades per lliure, i la veritat que com eixir amb grup no hi ha res. El cas de la Penya El Cuc... això és un cas a banda! Això és mitja Manuel!! :unmonton
Per cert...es veu que hui els del Bellota Bike s'han fet una ruta de "padre y señor mio" perquè no han aparegut per ací. Així com hem de fer escola?! Ah Salvagarto, ahir per la vesprada vaig estar per la Senda de la Muerte famosa. Les últimes pluges l'han fet més perillosa!! :vampire
De totes les maneres ja sabeu que el Cuc és una Penya oberta. Ací hi ha gent de molts pobles de la Ribera. Si voleu..........................
ja estic aci be el diumenge no varem fer res la gent tenia fred (ja no hi han homes com els de antes) es k els primers freds son molt mals . varela dema pel mati imposible finalment treballare lliurare per la vesprada i pujare a santa ana a pegar una volta, ah un company em va dir que la ruta verda del serpis despres de les plogudes s'ha quedat prou malament a vore si algu m'ho pot confirmar pk el que m'ho dit es prou cagao i en vore un escalonet ja es perillos. vinga adeu:rasta
Hola a tots. Estic com una moto de content. He anat hui al metge i estic molt bé. Esta vesprada comece la rehabilitació, així que en tres setmanes a la bici. Je, je.
extrems,punxa en lo del xatet i veures q massa de tio,ell si q esta om una moto....hi han varies grabacions d´ell... espectacular
Pooooooooooooooor supuesto que me apunto... una invitacion asi no se rechaza. aunque me esperare a que estes recuperado el unico problema es que curro viernes y sabados por la noche. aunque ya me e acostumbrado a salir los domingos sin dormir. y otro problema es que casi todos los clubes salis a las 8. y llo llego a casa a las 7:30 u 8:00 (aunque un dia me pelaria la ultima hora para poder llegar) Pero en cuanto digas que estas recuperado me apunto a pedalear que hace ilu. :burladia:
Mare meua NENE ... niha que pedalejar sobre la herba no fumarsela .... Jo tambe pregunte en quina gent ta juntes ??????? jajajajaj:vino
Por cierto mis dos ultimas TROBADAS... las de benimodo y la de lalcudia las hize sin dormir ... PARA K CONSTE EN ACTA. saludetes
Això està molt bé SPOKY! Hi ha que veure el que fan les ganes d'eixir amb la bici eh? El que passa que així no sols estar al 100% i pot passar-te qualsevol cosa. Cal anar espai amb eixes coses. Per cert, jo també vaig anar a la Trobada de Benimodo. Va estar molt bé.
xatet...que ens faran a tots els de Manuel igual!! Hi ha que veure Camilet, pareix que vaja a segar arròs :meparto
Pos si que va estar be.. a mi emva agradar molt,, y el armorsaret en la montaña IDEAL... Per cert pa la del any que ve teniem que quedar els foreros y apujar junts a armosar... no?????? :sinfotos