Manu que te estan copiando, pide el canon o denunciale a la SGAE http://www.foromtb.com/member.php?u=27832
que ******!!!!! has puesto la que he parado, me he bajado tranquilamente de la bici y bendiciendo la trialera como el papa he besado el suelo, mefaltaba el anillo para que lo besarais vols guerra, la tindras!!!!
Com sempre... continue desconectat del Foro!!! Jo sols sé que el proper diumenge hi ha To Pa Bajo, no? Ja visitaré el post per recollir informació perquè vaig un poc perdut. I la bici... ni tocar-la!! Aiiiii mareeeee!!! :laserkill
Mira ja que estic aprofite per fer-me els 600 missatges que me'n queden pocs!! :saltarin Encara que no utilitzaré la tècnica de xatet o salvagarto per omplir i omplir pàgines del post que alguna vegada han utilitzat :burladia:
ja ja i ja, este varela, com sempre, darrere del sofa, manu he quedado el 131 com mucha honra por que vaya marxa, esta es to pa arriba, pero be, em conegut coses noves que no les coneixiem.
YEEEEEEEEEEeee muy bien salva es una muy buena posicion... y mas teniendo en cuenta que no se acababann las subidas,,, y tenias que aver visto a los primeros toossss a pata bajando ese pedazo de trialera que nos han puesto.... uffff y ala otra vez a subirrrr creia que no se acababa nunca.. y apretando los dientes.. la bajada del buixcarro creia que me tocaba bajarla a pata... si es un poco mas larga no llego... porque se me han cargado tanto las manos que no podia ni frenar.. mucha caida de las rigidas.. en el tramo final me lo e pasado de cine... casi sin frenar y abajoooo.. entre las rocas a luego nos han advertido del sitio mas peligroso donde me han dicho que han caido 3 y uno al hospital... menos mal que iba pedaleando con mi amigo el TROMPETA y me a avisado del sitio y a pie. bueno yo el 44 con una cara de sorpresa que flipas cuando e visto el diploma.... creia que iva el 100 o 150 . supongo que seria por la sensacion de cansancio. bueno ahora las afotos.
pues la baixada del buixcarro, es veu que l'han netejada un poc, per que estava mes facil de baixar que altres vegades.
Les fotos a lo primer asfalt.... peró després han millorat moltisim.... encara que deurien estar al seu post i no ací
El xic que ha caigut i anat al hospital es Pablo de Barxeta. Spoky, igual t'en recordes d'ell perque estava en la kedada paellil en el xalet de Juanmaferr, té una Scott doble blava. Anava dels 15 primers i en la trialera de final se la pegà ben guapa, però ja està a casa amb una luxació de dit i erosions en les dues cames i un braç