ei ei ei , que espeset esta posantse el post tu, si es que si li feu cas a eliseo acavareu pitjor que jo que porte 28 anys aguantantlo, xe conteu com va anr la kedada, xe que calor que fa tu¡¡¡¡
Aixó es algo indiscutible, però no es el cas actual. Tal vegada per aixó no estem fent el ridicul. Perque quasi els onze que juguen son els millors al seu lloc, llevat en la meua humil opinió del "draculín" Iniesta i de S. Ramos. Però així i tot quan estan al camp, amb la samarreta roja, son del meu equip. Ni del Barça ni del Madrid. Nota autocrítica: Jo soc dels que pelava a Luis Aragonés, i els fets donen i lleven raons. Au, cacaus. PD. A partir d'ara i fins el dijous ja no parle mes de furgol.
Bueno...ejemm...voldria disculpar-me per no assistir a la III To Pa Bajo. He tingut uns cert contratemps estos dies, entre ells que a mon pare l'han tornat a operar. Supose s'ho passarieu d'allò més bé perque vistes les fotos de per on havieu de passar...!!! Ara a escoltar les cròniques i vore les fotos que heu fet!!
y dejar el futbol leches... que ayer fue el campeonato mundial de MTB y no le habeis echo ni caso ....... si quiero leer cosas de futbol ire a www.fotoFUTBOL.com no aqui.
I SIN DESMERECER A LOS Q TIRARON LOS PENALTIS.... si casillas no hubiese parado las dos ocasiones q tubo italia....? donde estariamos....? yo siempre apoyo la seleccion,juegue quien juegue...y cuando en el primer partido le cayeron todos los elogios a villa,nadie dijo nada...todos a encumbrarlo... no seamos tan injustos....q torres e iniesta le dieron los dos primeros goles i nadie dijo nada....
Madre mia cuanta página!!! Bueno, pos ná, que soy de Xàtiva, aunque he tenido la bici un poco abandonada durante un año vengo a tope a devorar kilómetros. Salgo con 3/4 chavales mas de Xàtiva. Generalmente entresemana y si el curro lo permite los sábados ¿Hay manera alguna de saber la gente que hay de Xàtiva o cercanias sin tener que leer las 378 páginas.? Saludos y ya nos iremos conociendo
Pues hi ha molta gent :unmonton que viu a pobles al voltant de Xativa, pero estan sempre :sofa en lloc d'estar :biker
Juas, juas.....:risa l'impost es llegir-se les trescentes i pico pàgines.... Benvingut al foro amic.:vino
La equipació del Topabajo ja ha eixit cap ací. Demá de matí la rebrem i de vesprada podeu passar a per ella.:-D:-D:-D Per cert, espereu un poc per a la foto oficial, que en juliol mos en anem molts de vacances.:saltarin:saltarin:saltarin
Meeeeeeel !!!!!!!!!!!!!! que guapots estarem !!! Jo me pasaré el divendres,,, que dimecres faré una eixideta rapida,, el dijous es el fútbol ( en el seu respectiu soparet en amics ) ,,, aixina que divendres fijo !!!