Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

0 voto(s)
    0,0%
  1. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Glubs. Sempre s'ha dit que l'alcohol es fatal................................

2. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Bon dia Spoky:

T'agafe la paraula. En quant que me recupere. El dia que vejam arribar a la eixida un tio en pijama, sabrem que eres tu.....................................

3. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Imagine tú seràs el del mig vestit de negre no? Recorde haver-vos vist a l'arribada de Benimodo fent estiraments a terra, pot ser? Em vaig fixar perquè em sonava moltíssim la cara del teu amic. Crec haver fet algún curs amb ell a la Facultat de Geografia.
    I al proxim any segur esmorsarem junts. Això està fet :chinchin

4. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    varela, has pujat hui a Santa Anna?

5. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    pos jo no recorde a ningu, per que com sempre anem dels ultims¡¡¡¡¡¡

6. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    Ostris si erem mosatros segur (perque el meu amic em pega la palissa amb els estiraments... ke no beges .. ara ja macostumat y si no els faig no acabe be)

ell anaba ple de fang perque va caure en el ultim CHARCO jajajaja
    y jo sense dormir me u pasi PIPA ,,

per cert si soc el de negre . lo que pasa que he perdut uns cuans quilets...

aco de entrenar 3 o cuatre vegades per semana es lo que te.

:cabezazo

7. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    JAJAJAJA jajajaj que idea me das ... mi proximo mallot sera con ositos dibujados. jajajaja

Os dejo una ruta que me ha gustado mucho

http://www.foromtb.com/showthread.php?t=181459&page=18

NO TIENE TRIALERAS pero es una pasada... casi toda por caminos y unas vistas chulisimas cuando llegas arriba

seran unos 50 km cota maxima 500 mts cota minima 100.

aver si os animais un domingo y la hacemos asi mientras llegais con los coches jeje me da tiempo a mi de llegar.

8. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    jeje pues tranquil dalt armorzem junts lo que pasa que si tardes molt se jalaran el jamon .........

9. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

Me Gusta recibidos:
    0
    ***** spoki al teu amic el coneguem jo i varela ha fet geografia en companyia de nosaltres dos segur al 100% es ell, preguntali-ho i voras a i el meu amic camilo es k mira es aixina de xxicotet va caure a una marmita de marihuana i mira s'ha kedat aixi no pero es un bon tio lo k pasa es k el pikem i mira mos deleita en el bailecito.
    xe hui he fet una horeta de rodillo i en aixo sues que lo flipas maxo xe que xopa i el soroll que fa pareix que estiga ploguent una aigua alucinant pero be pot ser ara a l'hivern vinga be i per a mi que no tinc temps lliure pos crec que perfecte.

salva disme si pots vindre el diumenge per a ensenyarmos la ruta de l'avenc?
    extrems si tens alguna bici barateta de segona ma 300€ aprox per a un principiant fes-m'ho saber per que a manuel hi ha gent interesada en introduir-se al mon de la btt , pero amb poc de pasta per a gastar no se haureu sentit parlar d'un home que li diuen euribor,( jo el vaig coneixer l'altre dia) i mira ja m'he fet amic seu fins d'aci 25 anyets que fidelitat eh no el coneixia de res i ara mira casi podiem dir que visc per a ell, mira com un fill tonto, pero be espanya va bien,aunque los españoles no tanto. ale pues fins dema bona nit a tots i que sommieu amb el angelets:biker

10. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1

Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Anta Ana aaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg!:fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo

11. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    En quant em donen l'alta definitiva ens fiquem en contacte i fem la ruta. Com tinc que anar a poc a poc necessite rutes per camins i pistes abans de tornar a deixarme el pinyos en alguna trialera.:biker

12. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1

Hola, hola. No fà falta que compren de segona mà. Per als teus amics tindrem bicis noves per eixos preus, per a principiants, però amb la garanía de les bicis noves. ¿que tal Trek?Que vinguen i me diguen que venen de part teua que els apañarem el asunt i podrán estrenar per poca pasta.
    Un abraç.

13. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    I ara un missatge del que estic molt content. D'ací poquet vos presentará a la meua nova màquina. Acabe de vendre la Fuel EX 9.5 del 2.007, huit messets tenia la pobre, i m'entorne a l'alumini. M'acabe de demanar una Trek Fuel EX 9 del 2.008. Lesionat i tot no pense en altra cosa que en tornar a eixir. Soc aixina.
    Saludets a tots i bona nit.

14. Juanmaferr

Juanmaferr Titanico!!

Me Gusta recibidos:
    33
    M'alegre de que ya te falte poc pa eixir en la bici i de que tingues bici nova jejeje

15. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0

che pos si perque esta ara estudiant no se que per a ser PROFESOR de GEOGRAFIA... ostris ya voras com se posa de rabios cual li u diga perque com esta estudiant no pot vindrer en mi en la bici

y ell es el que mes ma judat per a estar en forma com estic,,

que xicotet es el mon:drive

16. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Ho dius per alguna cosa? No, en el que portem de setmana no he eixit. Treballe per la vesprada i pel matí només vullc que dormir jejeje! Al llit s'està millor que dalt la bici no? :culo

17. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Qui són eixos de Manuel que volen iniciar-se al MTB? Aixó està molt bé, que hi ha que fer el Bellota Bike gran!!! Tiembla Penya El Cuc jijijiji :nunchakus

I si tú dius que també et sona la cara del company d'SPOKY és perquè si estic en lo cert. Estudià Geografia amb nosaltres.

I no et preocupes per tal Euribor eixe xatet. A mi també me l'han de presentar prompte. A més, segur és molt bon xaval. Té amics per tot arreu :ymca

18. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a tots.
    ¿S'enrecordeu del primer missatge d'este post que volía saber quants erem per la Ribera i la Costera? Pues ja portem 38 págines de post. Enhora bona al que el va posar en marxa i a tots els demés per mantíndrel. Jo cada dia estic més agust xerrant amb vosaltres.
    Ala, un somriure per iniciar la jornada. Sou cojonuts, tios.

19. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Ja te la presentaré, ja.....................:burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:

20. Juanmaferr

Juanmaferr Titanico!!

Me Gusta recibidos:
    33

Dema he quedat per a prendre un cafe tambe en eixe EURIBOR,,,, y crec que se quedara a dinar y sopar y a almorssar per a 20 anys en ma casa.....

Pero vaig a estar preparat:sableluz per si algun dia li lleve les claus de la butxaca y no torna a vindre(lease primitiva, euromillones, etc etc jajajja)

Compartir esta página