1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Discussion in 'Zona Levantina' started by Varela, May 23, 2007.

?

¿De que zona eres?

Poll closed Jun 2, 2007.
  1. La Ribera Alta

3 vote(s)
    60.0%
  2. La Costera

2 vote(s)
    40.0%
  3. Otras zonas próximas

0 vote(s)
    0.0%
  1. Extrems

Extrems Master trencapedres

Glubs. Sempre s'ha dit que l'alcohol es fatal................................

2. Extrems

Bon dia Spoky:

T'agafe la paraula. En quant que me recupere. El dia que vejam arribar a la eixida un tio en pijama, sabrem que eres tu.....................................

3. Varela

Varela Tinker forever!

Imagine tú seràs el del mig vestit de negre no? Recorde haver-vos vist a l'arribada de Benimodo fent estiraments a terra, pot ser? Em vaig fixar perquè em sonava moltíssim la cara del teu amic. Crec haver fet algún curs amb ell a la Facultat de Geografia.
    I al proxim any segur esmorsarem junts. Això està fet :chinchin

4. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

varela, has pujat hui a Santa Anna?

5. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

pos jo no recorde a ningu, per que com sempre anem dels ultims¡¡¡¡¡¡

6. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Ostris si erem mosatros segur (perque el meu amic em pega la palissa amb els estiraments... ke no beges .. ara ja macostumat y si no els faig no acabe be)

ell anaba ple de fang perque va caure en el ultim CHARCO jajajaja
    y jo sense dormir me u pasi PIPA ,,

per cert si soc el de negre . lo que pasa que he perdut uns cuans quilets...

aco de entrenar 3 o cuatre vegades per semana es lo que te.

:cabezazo

7. SPOKY

SPOKY SCOTTY

JAJAJAJA jajajaj que idea me das ... mi proximo mallot sera con ositos dibujados. jajajaja

Os dejo una ruta que me ha gustado mucho

http://www.foromtb.com/showthread.php?t=181459&page=18

NO TIENE TRIALERAS pero es una pasada... casi toda por caminos y unas vistas chulisimas cuando llegas arriba

seran unos 50 km cota maxima 500 mts cota minima 100.

aver si os animais un domingo y la hacemos asi mientras llegais con los coches jeje me da tiempo a mi de llegar.

8. SPOKY

SPOKY SCOTTY

jeje pues tranquil dalt armorzem junts lo que pasa que si tardes molt se jalaran el jamon .........

9. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

***** spoki al teu amic el coneguem jo i varela ha fet geografia en companyia de nosaltres dos segur al 100% es ell, preguntali-ho i voras a i el meu amic camilo es k mira es aixina de xxicotet va caure a una marmita de marihuana i mira s'ha kedat aixi no pero es un bon tio lo k pasa es k el pikem i mira mos deleita en el bailecito.
    xe hui he fet una horeta de rodillo i en aixo sues que lo flipas maxo xe que xopa i el soroll que fa pareix que estiga ploguent una aigua alucinant pero be pot ser ara a l'hivern vinga be i per a mi que no tinc temps lliure pos crec que perfecte.

salva disme si pots vindre el diumenge per a ensenyarmos la ruta de l'avenc?
    extrems si tens alguna bici barateta de segona ma 300€ aprox per a un principiant fes-m'ho saber per que a manuel hi ha gent interesada en introduir-se al mon de la btt , pero amb poc de pasta per a gastar no se haureu sentit parlar d'un home que li diuen euribor,( jo el vaig coneixer l'altre dia) i mira ja m'he fet amic seu fins d'aci 25 anyets que fidelitat eh no el coneixia de res i ara mira casi podiem dir que visc per a ell, mira com un fill tonto, pero be espanya va bien,aunque los españoles no tanto. ale pues fins dema bona nit a tots i que sommieu amb el angelets:biker

10. Extrems

Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Santa Ana, Anta Ana aaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg!:fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo :cabezazo

11. Extrems

En quant em donen l'alta definitiva ens fiquem en contacte i fem la ruta. Com tinc que anar a poc a poc necessite rutes per camins i pistes abans de tornar a deixarme el pinyos en alguna trialera.:biker

12. Extrems

Hola, hola. No fà falta que compren de segona mà. Per als teus amics tindrem bicis noves per eixos preus, per a principiants, però amb la garanía de les bicis noves. ¿que tal Trek?Que vinguen i me diguen que venen de part teua que els apañarem el asunt i podrán estrenar per poca pasta.
    Un abraç.

13. Extrems

I ara un missatge del que estic molt content. D'ací poquet vos presentará a la meua nova màquina. Acabe de vendre la Fuel EX 9.5 del 2.007, huit messets tenia la pobre, i m'entorne a l'alumini. M'acabe de demanar una Trek Fuel EX 9 del 2.008. Lesionat i tot no pense en altra cosa que en tornar a eixir. Soc aixina.
    Saludets a tots i bona nit.

14. Juanmaferr

Juanmaferr Titanico!!

M'alegre de que ya te falte poc pa eixir en la bici i de que tingues bici nova jejeje

15. SPOKY

SPOKY SCOTTY

che pos si perque esta ara estudiant no se que per a ser PROFESOR de GEOGRAFIA... ostris ya voras com se posa de rabios cual li u diga perque com esta estudiant no pot vindrer en mi en la bici

y ell es el que mes ma judat per a estar en forma com estic,,

que xicotet es el mon:drive

16. Varela

Varela Tinker forever!

Ho dius per alguna cosa? No, en el que portem de setmana no he eixit. Treballe per la vesprada i pel matí només vullc que dormir jejeje! Al llit s'està millor que dalt la bici no? :culo

17. Varela

Varela Tinker forever!

Qui són eixos de Manuel que volen iniciar-se al MTB? Aixó està molt bé, que hi ha que fer el Bellota Bike gran!!! Tiembla Penya El Cuc jijijiji :nunchakus

I si tú dius que també et sona la cara del company d'SPOKY és perquè si estic en lo cert. Estudià Geografia amb nosaltres.

I no et preocupes per tal Euribor eixe xatet. A mi també me l'han de presentar prompte. A més, segur és molt bon xaval. Té amics per tot arreu :ymca

18. Extrems

Hola a tots.
    ¿S'enrecordeu del primer missatge d'este post que volía saber quants erem per la Ribera i la Costera? Pues ja portem 38 págines de post. Enhora bona al que el va posar en marxa i a tots els demés per mantíndrel. Jo cada dia estic més agust xerrant amb vosaltres.
    Ala, un somriure per iniciar la jornada. Sou cojonuts, tios.

19. Extrems

Ja te la presentaré, ja.....................:burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:

20. Juanmaferr

Juanmaferr Titanico!!

Dema he quedat per a prendre un cafe tambe en eixe EURIBOR,,,, y crec que se quedara a dinar y sopar y a almorssar per a 20 anys en ma casa.....

Pero vaig a estar preparat:sableluz per si algun dia li lleve les claus de la butxaca y no torna a vindre(lease primitiva, euromillones, etc etc jajajja)

Share This Page