jajaja, me da que se quien eres... trabajo en tu pueblo y me compré la bici en tu tienda (entre otras cosas), jajajaja a no ser que hayan mas tenderos que se pongan el nombre de tu tienda en su nick y además trabajen en televisión y tengan tu cara, jajajaja Xè que fort
Hola a tots: Ja podeu passar a per l'equipació. Ha quedat de conya. La meua no l'estrenat esta vesprada per que fa una calor del 40 i estic de feina, que si no.... Estem ací de 9h30 a 13h30 i de 17h a 20h30. A la vostra disposició.:-D:-D:-D
Skamot.... estas enamorat :risa:risa:risa:risa:risa:risa P.S: per que no la dus a una kedaeta To pabajo??? :risa:risa:risa
eixa xica li ho habran fet molt,pero continuará siguent una dona no realitzada...encara no ho ha fet en mi,jajajajajajaja
I que?????:comor3 Quin es el problema????:comor3 Li canviem el nom al Team i fem uns altres equipatges i ja està
No m'agrada gens el camí que està prenent esta conversa:risa. Feu el favor de presentar-me ja a eixa xica. Jo no se si ella està realitzada, però jo estic realitzant-me damunt. ¡¡¡¡Per favor!!!!:rabbit:rabbit:rabbit
Ie, eixa xica es un montatge, el estetoscopi que dú es fals. Segur que no es enfermera. Jo no em fiaria masa.
Si voleu, jo puc fer-li, una entrevista exaustiva i amb profunditat, per a vore si li puc descubrir el pastís. :babas:babas