per mi perfecte data i hora k jo pose els collons i al capullin de rafa tambe jejejejejej este cap de setmana festes iujuuuuuuuu
Ei com estan les festes de manuel ? ? algo que destacar ? ? divendres ? dissabte ? diugmenge ? ? ....
Maaaaaaaaaaaaaaaaaxo Vicent.... que video mes roin:risa:risa:risa Aaaaaaahhhhhhh..... vale.... si la fan els de Vilanova de Castelló de la Ribera es un altre asunt
A lo millor hui per la nit m'acoste a manuel...va xatet, a vore si te veig i me convides a un cubateta...o dos...o tres...oooooooo....
Ufffffffffffff, que no et pase res Salva, que ara fa molta calor. Jo avui vaig a a companyar a Carlos a fer una ruteta prou plana per vorer com li van les lesions post to pabajo III, pero 50 km. Ja hem diras com haveu quedat...
Jo hui anava a fer algo mes extens, pero degut a la calor canvi de planes i pa ca casa després d´esmorçar Será cuestió de eixir a les 7 del mati i aprofitar un poc el mati que a partir de les 10 ja casi no es pot .......
Que l'expedicio al Monduver diga algo, si estan vius... Lluis, val la pena eixir a les 7, avui 22º, a les 9:30 30º i suant a xorro...