1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Discussion in 'Zona Levantina' started by Varela, May 23, 2007.

?

¿De que zona eres?

Poll closed Jun 2, 2007.
  1. La Ribera Alta

3 vote(s)
    60.0%
  2. La Costera

2 vote(s)
    40.0%
  3. Otras zonas próximas

0 vote(s)
    0.0%
  1. Tipotane

Tipotane Miembro Reconocido

Nosaltres hui hem ixit a les 7 del matí per a fer el benicadell i ensenyar-los la senda de baixada que vam fer en la nocturna de muro.... la idea era esmorzar al poble, pero degut a una caiguna doble hem esmorzat al Ràfol i després a casa..... pero rodar mes tard de les 10'30 es un suicidi ;)

P.S: David si la setmana que ve anem a Bocairent.... val la pena matinar ;)

2. Towelink

Towelink Vicent

Espere que lo de les caigudes no siga res.

Tens rao en lo de rodar tard, pero pense que t'has quedat curt al menys mig hora o tres quarts...

3. Tipotane

Jo no se la calor que fa per ahí... pero per ací moooooolta

4. Tipotane

Ahir per la vesprada, a les 17'00, vaig estar a València provant una Harley.... entre la calor que fea i la calentor que soltava la moto.... pareixia que tinguera el infern baix de mi..... pero quina caaaaaaaaaanya:mrgreen::mrgreen:

La màsquina i el pilot:twisted:

Attached Files:

5. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Pues vicent, a les 7 hem eixit del poble, a les 9.45 ja estavem dalt del monduver i a a les 10.10 esmorzant en barx, a les 11 em tirat paca casa i a les 12 en la picineta del poble pegant un xop i despres a fer-se la cerveceta fresqueta, total 61 km.

6. Towelink

Towelink Vicent

I de segur que faria fresqueta per alli dalt....
    :risa:risa:risa

:sinfotos

7. elpeix

elpeix atrapado por la secta

Hola.

Ja t'ho vaig dir, hi ha que alçarse del llit a les 6 per estar damunt la burra entre les 6,30 i les 6,45, i tornar abans de les 11. Si no, morirem de calor.
    Si t'apanya l'hora i ja tens clar que pots vindre, fes una convidada a la gent que coneixes del foro a vore si fem colla.

Esta nit torna la meua dona i seré lliure de nou. Demà mateix m'en vaig a fer la to pa bajo de Picassent.

8. Tipotane

El que haja volgut enterar-se..... ja sa enterat;)

9. elpeix

elpeix atrapado por la secta

Tens més rao que un sant.

Ja anirem parlant del tema. He estat estudian una variant per arribar fins al riu Vinalopó, quan baixem, si tenim ganes i no es massa tard. Només son 6 o 7kms més i en plà.

Au, cacau.

10. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

vicent, fotos hi han, pero es que no tinc el photoshop i no puc reduir-les, en quan el tinga les redueix i les pose.

11. skamot

skamot Miembro Reconocido

Si tens el office instalat ,, te una aplicació per a imatges que les pots reduir ..

Microsoft office picture manager ,,, o algo aixina

12. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

be marikonasos, sempre queixant-se de la calor, pos es que van a l'horta encara en pateixen mes, si es que ja no fan homes com els de antes,
    TO PA RRIBA, a vore quen en digue la penya (VARELA A TU TAMBE ET CONSIDERE) podriem vindre aci a les salines de manuel i fer una ruteta plena de sendetes sense dificultat i acavar a la serreta de manuel en esmorzar o dinar si voleu a la serreta de manuel, esta de **** mare i damunt hi ha un piscina alucinant per a poder nadar i refrescar, per als que tinguen nanos tambe poden vindre dones i xiquets per que hi ha una pinada i un parc i piscina, va a vore com reacciona la penya i fem alguna coseta .
    perdoneu la meua absencia pero currant en dos llocs a la vegada en deixa temps per a poc, vinga digueume algo.

13. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

este es el lloc que vos dic perdoneu pero no tinc mes fotos si fa falta vaig dema i en faig mes, i vos avise que la zona ara esta de **** mare per que hi ha molt de pi i encara pasa prou aigua pel riu i esta xulissim val la pena aixi que ja saveu a les vostres ordres:pirat

Attached Files:

14. otagzero

otagzero monta in biki

a mi me parece un plan de pm. si es para el 26-27 igual puedo hacer ruta y comida, si es para antes solo comida.

15. Varela

Varela Tinker forever!

He sentit jo bé???!!! Manuel?? To Pa Bajo?? Serreta?? És aixó veritat?!!

16. Varela

Varela Tinker forever!

Estaría molt bé això de la To Pa Bajo a Manuel. Ahí ja no tindria excusa per a no assistir no? :burladia: xatet si açò tira endavant organitzem noslatres la ruteta val?

17. Varela

Varela Tinker forever!

Per cert... jo encara no tinc l'equipació del To Pa Bajo Team!! Pa' matarme!!! :laserkill

18. Rot & Roll

Rot & Roll Prisa mata, amigo

Xé tú, et creiem perdut!!! T'has fet una doble ja? :mrgreen:

Quan vulgueu vindre ho dieu, i preparem alguna coseta que estiga bé amb un poc d'antelació, que per ací la gent ara fa massa fugina.

Salutacions a tots des del Vinalopó.

19. skamot

skamot Miembro Reconocido

Xatet !!!!!!!!!!!! Ya Tardem En Fer Aixó !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Llamando A Towelink, Tipotane I Companyia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. retovato

retovato Héctor

Ara si que has carburat be. Es un lloc mel i tranquil... encara mes per al que porte als xiquets. M'agrada la idea xatet... Per cert les filles de maria be, no. Jo vaig estar el divendres i vaig coneixer a eli1919. La germana em va vendre un hamburguessa que me la vaig minjar mes agust i mes ha ixes hores.

Share This Page