lo k no se per que lapierre , s'ha quedat en la meitat del cataleg 2008, no tenen stock de casi res, hui he ant a vore un casquet roget, un catlike del gato el murciano, i collons com apreta el tio 169e€ un poquet massa per al meu presupost tu, digueme alguna opcio bona i barata, i unes ulleretes rojetes? va vicent que tu controles el tema
era el catlike wisper i en feien el 25% de dessconte i es quedaba en 120 crec pero collons com apreten
XATET ,,, el dissabte si vaig, proves la meva bici cap amunt o per pla o cap avall, com vullgues ,,,, ya me diras ,, cap amunt es rigida total i no fa bamboleo, i no te ningun sistema mágic, nomes se encarrega el propedal ...... Vorás com comensen a agradarte mes les dobles ...
es que la zesty que duia, tenia 140 davant i 140 darrere i les maxiss high roller 235 davant i lastrava com l'***** tio ,hasta barahona en pasava
Salva, carrega les piles del GPS que dema em tens que pasar el track, no em fie de les marques del Xato, que les ficara igual que fica les comes quant escriu en el foroMBT :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:
me caguende caguende caguende,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hui he anat a correr, a les 18'00, perque mes tard no puc..... i casi trac les papilles... mare meua que calor mes asfixiant
Pues jo vinc de pegar una volteta per el llit... Tipo, a eixes hores tu has anat al wc i t'has tornat a gitar...
ei bon dia, jo vinc de intentar tirarme per les paraleles,i zero, jo per ahi no baixe, esta poc empinat, puf ens hem cagat damunt i hem desistit en el intent,qui vullga ferles que puje i es tire pero ja dic jo, que acollona mogollo, hi ha que tindre un parell d'ous