al final la expedicio que anavem a fer per a vorer el traçat l'hem tinguda que suspendrer per l'aigua, aixi que un altre dia sera.
dema eixim a les 7 en direccio antella, pujar per a dalt del pantano i baixar al poble vell de tous, on netejarem les bicis ja que la carretera acaba dins de l'aigua, i despres tornem a pujar per on em arribat a tous i agafarem la senda de les dones i se calcula que sobre les 10 esmorzant en massalaves en el bar klan que fan suc d'anguila, per si algu li interesa, a mi es que no em faça molta gracia el suc, aixi que em demanare una altra cosa. Si algu vol apuntar-se ja ho sap.
pos no crec que vaja per que tinc soparet igual jo i barahona ens anem a la platja en bici i pasem el dia alli
arriba ese animo, porque estoy convencido que dentro de poco nos contaras como ha sido tu primera victoria.la2 no como otros que ven caer dos gotas y se quedan en casa. eh salva/xatet :malaleche rafa simplemente pensaba en los dos mejores bajadores de la zona
dema posare el perfil de la ruta que farem dema, m'han comentat que es dureta, jo encara no l'he feta mai aixi que ja vos contare.
skamot.. com va la resaka. Jo en porte una de por. La inma i jo arragarem mal pet en els cuatre gats a plena vespra. Lo mes segur q hui pegue una volteta pel terme. Ja ho saps.. si vols eixir em pegues un toke. Arrere q guanyem.. mare com vaig encara.. estem fent-mos majors.
necesito ayuda urgente de los conocedores de trek. he visto este cuadro, dicen que es de una fuel ex5 del 2007, Rock Shox 3.3 (regulación floodgate, bloqueo y abierto, regulación de rebote. conozco al chaval y esta bien cuidada podeis decirme cosas de ese cuadro, ¿es el mismo de la ex6-ex7?, ¿cuanto pesa?, ¿es buen amortiguador? ¿cuanto pagarias por el?
Ese es el mismo cuadro que tengo yo, el amortiguador hay gente que le tiene mucha mania, si te pasas por el subforo de Bicis y componentes hay un post de poseedores de fuel ex5 y otro de la fuel ex6 y allí puedes enterarte de muchas cosas