Me caguen la mar Salva.... estas fallant-mos (en a, que quede clar):malaleche:malaleche:malaleche.... que feràn Los Manolos sense tú??? Entre Salva que sen va de picos pardos, Varela darrere del sofà i Eli en babia (pensant en el seu amat Raul)... Xatet te que currar-seu tot:malaleche:malaleche:malaleche
Buenas noches. Soy un Pucelano (Valladolid) que estaré en Cullera todo Agosto (cosas del curre, en Almussafes), casi seguro me lleve la bici y me gustaría hacer unas rutas por la zona, pero como os imaginaréis no conozco nada de nada de por ahí. Vosotros por dónde salís? me pilla cerca para dar una vuelta con vosotros? si me invitáis está clado. Si no me pilla cerca, sabéis de algunos foreros que salgan por esa zona. He puesto este mensaje en otro post de la Zona Levantina, es que no conozco nada y he preguntado a otros compañeros. Estaré atento al foro. Muchas gracias.
Tranquilo majete.... Nosotros no somos todos del mismo pueblo, pero de Cullera a alguna de nuestras localidades una media hora y Almussafes queda un poco mas cerca y seguro que puedes quedar con alguno. Solemos organizar alguna que otra kedadilla, así que si te apuntas serás bien recibido
Muchas gracias, seguro que nos vemos en Agosto. Esta semana estaré por ahí pero sin bici ni internet, Así que para el finde que viene me meto en el foro y concretaremos la 1ª quedada y después de es pues segurísimo que otras. Esta en nuestra web. http://www.loshundidos.com/ Aquí una foto mía para que me reconozcais Gracias de nuevo y Saludos.
bueno hoy me e vuelto sentir globerin feliz feliz... me e enfundado el traje me e puesto unas zapatillas de salir a correr,(porque no lleba pedales automaticos) y le e robado la bici a la mujer... menuda pinta. la tija no daba mas de si. parecia un padre que le ha robado la bici al niño jajajaj pero e pedaleado que es lo importante.. para no perder forma. auuuuuuuuuuuu aver si el viernes tengo la burrita.
Mare meu hui..... quin desaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastre.... la II Marxa d´Orientació de L´Olleria ha acavt com el ball de Torrent. Resulta que Toni i jo hem arrivat junts, pero com ell havia ixit dos minuts mes tard que jo pues ell a la clasificació va davnat ell 3'27 H i jo 3'29. Estavem fent-se l´esmorzaret i sobretot bevent perque fea mota calor i cap problema. Pero cuan han arrivat uns altres 4'16 resulta que volien ser els primers perque dien que la parella de Toni s´havia retirat i la meua que en un cruce s´ha perdut, dien que teniem que haver entrat junts.... mare meua la que sa armat, pero com pasa sempre el que mes parla es qui mes te que callar i el tio ixe no ha pasat, almenys per dos controls que le vist jo encara que un altre li havia fitxat. L´any pasat el tio este cridava per telefon preguntant per on tenia que anar i enguany ademés de no pasar per els controls també vol canviar les normes a la seua conveniencia.... el que no entenc es com totes les proves ciclistes son individuals i ací a l´Olleria la gent es tan excepcional que ha de tindre unes normes diferents a la resta.... no ho entenc. Al final no hem donat ningún trofeu i ja vorem com acava açó, pero ja podeu imaginar-se l´espectacle davant de gent que no es del club.... i pitjor encara davant del concejal d´esports
bbbuuuuuuaaaaaaaaaaa, xato, ja has marcat la ruta? jo vaig tancar ahir barxeta, en van donar les claus del poble i en digueren que quan acabarem que tancarem les portes. Ara em pense que aço no ho torne a fer mes, per lo menys en una bona temporada, que mal es passa el dia de despues, va a vorer si el dimarts per la vesprada pot ser, que dema no puc. Ja ens posem en contacta xatinn.
Veremos que se puede hacer en esta epoca de crisis o mejor dicho de gran desaceleracion... :malaleche :malaleche :malaleche
Prim impresionant tu el terratremol. Ei si dema quedeu avisa'm envia'm un sms i m'apunte. de totes maneres la meua idea és eixir demà de mati i el dimecres amb eli però dis-me alguna cosa.au:rocker
pero la organizacion tendra un reglamento o unas normas o algo que aclare eso. ¿o no? ¿le has dicho a toni si viene a la kdd?
La clasificació es individual, encara que ixen per parelles per a facilitar la prova ja que tots els contakm no marquen igual, pero cada participant te el seu llibre de ruta i la seua fitxa per a picar en els controls "individualment". L´any pasat vaig organitzar jo la prova (era la primera volta a L´Olleria que es fea una prova d´este tipus) i la clasificació va ser individual i no va haver cap problema, pero enguany pareix ser que no va agradar que els trofeus sels enporten unes persones que es van esforçar per arrivar casi una hora antes que els seguents:comor3 En cuant a Toni.... com podràs imaginar-te en el sarao que es va montar no vam tindre temps ni de parlar d´altra cosa