La primera foto em sona el paissatge, crec q he passat per ha hi un dia de investigació. En cuant a la ruta te molt bona pinta.. impacient per q arribe el diumenge.:saltador
Estic bonico.. es deberes.:-? B.. este dimecres eixideta. Jo el dumenge estava reciclantme. No hauria de haber anat de sopar.. em perc deseguida. Cuando hago pop, no hay STOP.
Ei ,,algu per casualitat te que anar a extrems ? ? es per si m´arreplega els guants, que ara entre setmana estic acavant tard de treballar i no se si podre pasarme ....
Esta setmana jo no anire skamot, pero si vols podriem anar la setmana que be. Aaaaaaaaah, clar. Ara que pense els vols per al dumenge per anar tot combinaet.
Crec que hauré de cobrar per drets d'autor eh? Això del sofá està crean estil :saltarin A tot això... i jo el traje per arreplegar!!! Si és lo que té l'estiu...!!! :rolf
xe varela, pensavem que el sofa eixe havia creat una mena de forat negre i te s'havia xuplat, ves espai en els sofas.
Es un aviooooooo... Es un ovniiiii... Es supermaaaaan... Es el to pabajo vaixant una trialeraaaaaaa... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. Es VARELAAAAAAAAAA... Hola varela.. soc un nou component del to pabajo i soc de castelló de la ribera o villanueva de castellón. Vinga ens vetgem.