tukututum, ei com va tot ,,,, nosaltres ed festipower, ahir xarangueta, hui dinaret, esta nit mes xarangueta i mes tukututum, i varela sense apareixer per les festes del seu poble, que no sera un fantasma, que hi haura en eixe sofa, turiruriruriruru,( es la cançoneta de expediente x) be xicots al dimarts a xeraco i a eixir sense parar totes les dies a les 8 molt vinga adeu i bones festes.els de manuel per al to pa bajo ho tenim malament perque fins al 6 de setembre son festes despres despedida i despres la pertinent boda, tukututum
ye gamberosssssssss! Que mel meu estic passant per Madrid.. No feu molt el perdut en festes de manuel.
Varela hui a treballat a les 6 del matí així que ahir no tenia moltes ganes de xaranga. A veure si ens vegem ara després i ens fem algo, val? :chinchin
Iieee, que pasa? Que sol l'únic "pringaillo" que està en casa en agost? :cabezazo Damunt d'estar currant quan em pase per aci no està ni "el tato". Quina amargor!. :crybaby Ale a pasar-ho be,...llepons!! :angry (que roin es l'ambeja). Au, cacaus.
yei salva....les cambreres del divendres de la barra de la xaranga eres de santjoanet...crec q em van dir q eren cosines teues....
Eli ,,, definitivament tens una enfermetat prou grave, ( madriditis aguda ) jo de tu aniria al metge a vore .... Jo no estic de vacances,,, pero dema de vesprada, berenarot a valencia i a vore la presentació .... ( es mes que res per el berenar )
jajajajaj...ye tio,vos esperava divendres o dissabte per fer-nos un cubateta....pero o no vau vindre o no vos vaig veure...:vino:vino:vino:vino:vino
Home en este disfrutaràs més, segur. http://es.youtube.com/watch?v=MuhorKuNSOI Eixa si és l'edat daurada del madridisme.