ostic,no em deixa veure-ho l´ordinador....se´m queda penjat...aixó es q es del madrid!!!! jajajajajaja pues m´agrada mes el 6-0 que ens vau fer a la copa fa deu anys.... i q ens cantaveu....¡¡¡¡¡¡sois san marino!!!!!! es q en eixe temps estava a la mili a canaries i em dona bons records!!!1
...Ara parlant en serio. ¿Que pot aportar eixe jugador que la selecció campiona d'Europa no tinga? ¿A cas mijoraria la capacitat golejadora, o l'ambient al vestidor? Heu de reconeixer que, a pesar del número de partits jugats i gols marcats, l'hora de Raul a la selecció espanyola ha passat. Encara que amb Hierro trencacames, el iaio Del Bosque i tota la pressió mediàtica mai es sap.
TENS TOTA LA RAÓ DEL MON!!!!! pero has de comprendre q els Raulistes tenim el resquemor dins de tot lo q s´ha menyspreat a un dels millors jugadors de la historia del futbol espanyol(q aixó no es q ho diga jo,aixó son fets i numeros)sense mereixer ningun insult ni la barbaritat q s´ha dit desde els diaris,perq ell ha segut un jugador exemplar...no ha dit mai una parula mala a ningun contrari....i si no fixat...jo se q li podreu tenir mania,pero no ho entendré mai.... jo asumeixc q abans no debia d´haver anat,pero el matxaque continuo...aixó no es de rebut.... un any q ha fet algo desde feia temps....a mi m´haguera agradat q hagues anat,perq ell sent els colors,i per refregar-li-ho marca,as sport,antena 3,canal9 tv3...etc q l´han humiliat!!! i q aara a la selecció no vol dir q tendria q haver anat per villa.... eixa es la meua opinió!!!
cheeeeeeeee!!!!! pues per alli per la plaça.... de segur q hagueres vist a algu de nosaltres.... t´hagues eixit la nit de vades!! :vino:vino:vino:vino:vino
Avui el meu amic Jorge i jo hem anat a pujar el Monduver des de Xeresa, a falta de bici hem fet "un poc" de senderisme 20 km a pateo, uuuuuuuuuufffffffffffffff, ja ficare alguna fotuki quant estiga per casa, el pitjor ha segut la calor que feia, no hi havia altre dia per a putjar que avui en la ponenta que fa, pero ho hem pasat be, patint un poc al final pero be...
Molt guapa la pujada, encara que prou dureta, jo la vaig fer fa uns anys però desde la Drova. I dalt unes vistes espectaculars :alloreto, si fa ponent com hui més. Jo també he eixit, amb un company, en la bici per Picassent Però després de punxar dos vegades (hui també :angry:cabezazo) se ens ha fet tard i tornavem quasi a les 13,00h en un calor brutal. ...Ara, quan he arrivat m'he papat una tallada de meló d'alger, fresquet de la nevera, de a kilo. Conclusió: En agost quan eixes i fa ponent, acurta la volta. I necessite urgentment canviar les cubertes. Au, cacaus. I aneu acabant les vacances que l'embeja es molt roin:twisted:
en la playa, de fiestas, que si carla y mireia. sois unos... "yo que se". me queda hasta el jueves de 7 a 13h y de 15 a 20h casi ná he puesto un anuncio para vender la orbea, si de vez en cuando os apetece subirlo os lo agradeceria. http://www.foromtb.com/showthread.php?t=342510