Iieee Rafa. Que no t'enganyen, 5 minuts al Km per a un tio com tú és una mediocritat, qualsevol del Real Mandril seria capaç de fer-ho.:cunaoo Al meinys deuries baixar del 3 mins a la pata coixa. Dis que si!!. :badair
Iiiiep!. He estat un tant desconectat, com sempre que treballe de vesprada. La setmana propera curraré al meinys el diumenge de matí. Però el dia que s'hem creuen els cables, m'en vaig a fer la ruta que has penjat després de currar (a les tres o així). Rafa es pitjor que Darth Bader, només fa que portarme pels mals camins de la força, sempre direcció al revers tenebrós. ¡¡El mamonaso!!. La ruteta experimental de huí, molt guapa. Tinc les cames bramant de les putes argilagues, ...i el cul també, que algú m'hagut de traure d'un matoll hon havia aterrat. Au, cacaus.
Ho reconec.... he estat molt lent de reflexos:evil:..... no he pensat en fer-li la foto fins a que no ha estat fora:risa:risa:risa
xe per la mort de deu, no digues aixo, hui he eixit en una bici de carretera i 40 km a una mitja de 31 km/h, es una ruta prou planeta pero per entrenar esta prou be.
Ei companyers biciclistes ,,, necesite de la vostra sabiduria .. A vore ... Estic pensant en comprar un GPS, pero preguntant sobre el tema encara me liat mes , no se si estic en lo correcte pero hi han varios formatos de tracks ?¿?¿? i depen de gps gastes uno o gastes l´altre ? ? ? .. Entonces tinc varies dudes : - Quin " formato" seria el mes aconsellable ? - Quina marca de GPS es la que va be ? ,,, recomaneu algun model ? - El tema del software de pc, va incluit ? o tens que buscarte la vida ? - Tinc que introduirli mapes ? ? ,,, i aixo on esta ? ? ? .................................................. O se, vos he fet moltes preguntes aixina de colp, pero ya anire investigant del tema, de totes formes, el dia de la KDD podriem parlar del tema i me expliqueu un poc l´asunt este que vaig un poc perdut
Hola xato. - Quin " formato" seria el mes aconsellable ? Aixó es indiferent. - Quina marca de GPS es la que va be ? ,,, recomaneu algun model ? Quasi tots duguem aparells de la casa Garmin. També hi han Maguellán però no n'he vist cap. Jo tinc el Garmin eTrex Vista Hcx uns 200 titos desde els EUA i de pm. a més d'una targeta micro SD per a la memoria 1Gb 8 o 9 titos. - El tema del software de pc, va incluit ? o tens que buscarte la vida ? Porta un CD amb alguns programes. El mapsource es el que gastes per a posarli els mapes. - Tinc que introduirli mapes ? ? ,,, i aixo on esta ? ? ? Si clar, Hi han varies posibilitats. Jo tinc els de topohispania. Son autointal.lables i t'els baixes d'internet. També tens que configurar alguna coseta més, però res de l'altre mon. Trastejant un poc s'adeprén. També hi ha un sobforo de gps, allà podràn informarte més a fons. Au, cacau.
- Quin " formato" seria el mes aconsellable ? *GDB / *GPX, hi ha molt de software per a canviar els formats - Quina marca de GPS es la que va be ? ,,, recomaneu algun model ? Jo tinc el GARMIN ETREX VISTA HCX i funciona de PM - El tema del software de pc, va incluit ? o tens que buscarte la vida ? Va inclos, a mes a mes, no tens internet ?? :risa - Tinc que introduirli mapes ? ? SI ,,, i aixo on esta ? ? ? Cap Problema