Esteu fets una colla de verduleres. ...a tot açó, per eixir de dubtes: MAMÓ, -ONA m. i f. || 1. Que mama molt o quan ja és massa gran per a fer-ho; cast. mamón. || 2. Vedell o vedella des dels tres mesos fins a mig any d'edat o poc més (Morella, Maestrat). || 3. m. Ull o rebrot que neix a mitjan soca d'un arbre (Cast., Sueca); cast. mamón. Fon.: məmó (or., bal.); mamó (occ., val.). Intens. dim.: mamonet (Salvador FB 24). Etim.: derivat de mamar. Jo soc més de fer servir el terme LLEPONS 1. LLEPÓ m. || 1. Llepada; acte de llepar, en sentit propi i figurat (val.); cast. lamedura. Molts d'afanys, de velar, de sobarbades i llepons per a retindre la parròquia, Pascual Tirado (BSCC, iii, 188). || 2. Llim, fang verd que es congria en els recipients i terrenys d'aigua aturada (val.); en els arrossars es diu principalment de la molsa de l'espècie Rhizoclonium rivulare; cast. légamo, tarquín, verdín. Fon.: ʎepó (val.). Intens.: lleponet (Guinot Capolls 74). Etim.: derivat de llepar amb el sufix -ó indicador d'acció, de cosa abstracta. 2. LLEPÓ, -ONA m. i f. i adj. Adulador servil (val., bal.); cast. lamedor, soplón.
pues manolo, es que agarra vacances i en conter de descansar a manpres la bici per banda i no la deixa ni per a dinar, i despres d'aixo encara s'en va a correr, entonces que passa, pos que el besso li a dit que ell ja en tenia prou.
Ja ho se, era broma. La veritat és que no se me va fer massa llarga, no vaig patir, i crec que va ser perque com me vares dir que era durissima me la vaig agafar amb filosofia. J.Enrique si que baixa fort el tio, però crec que no me va traure mes de 30'' en total men tragué 1' però ell està més fort que jo correguent i tu també. Estic agafant ritme a poc a poc. Per cert, si algú vol eixir el dissabte de mati amb la btt que ho diga, xatet, eli, o si lluís o algú de vosaltres vol eixir que ho diga jo si que eixiré.
Estic agafant ritme a poc a poc. Per cert, si algú vol eixir el dissabte de mati amb la btt que ho diga, xatet, eli, o si lluís o algú de vosaltres vol eixir que ho diga jo si que eixiré.[/QUOTE] jo no podre el dissabte, pero si vols, hui eixim a les 7 de la vespra en el polidepotiu nou.
Ieep!! La senda eixa del barranc montanya molt guapa, si senyor. El que passa es que anaba jo sol i aixó em fa extremar les precaucions, així que he tirat peu a terra en algún pas complicadet. Però la repetiré segur, si pot ser amb acompanyament. A la fí l'he fet desde el pinar i tornant per la pujada del camí del puntal (dels caballs). Ahí està el perfil i el track. Au, cacaus.
Una ruteta curteta, entretinguda i un poc trencacames. La senda eixa del barranc et posaria xorrós.:babas