ajajaja, Estoy buscando piso para compartir, o un piso donde les falte alguien para tenerlo completo, de momento me estoy quedando en el piso de mi colega el que tu conoces. La bici todavia no me la he traido.
jo no podre el dissabte, pero si vols, hui eixim a les 7 de la vespra en el polidepotiu nou.[/QUOTE] gracies tio , però estic a Elda torne el divendres per la vesprada, però ho tinc impossible. EL XATET HA DESAPAREGUT? ESTÀ ATRAPAT.........:joystick
:wall:ups gracies tio , però estic a Elda torne el divendres per la vesprada, però ho tinc impossible. EL XATET HA DESAPAREGUT? ESTÀ ATRAPAT.........:joystick[/QUOTE] yei josua...al dissabte vens a la boda? el xato el q pasa es q esta fent-se la casa....
I varela ja no estara al :sofa, haura anat a alguna missio espacial de la NASA, i per aixo esta desaparegut tant de temps
yei josua...al dissabte vens a la boda? el xato el q pasa es q esta fent-se la casa....[/QUOTE] Si tio, a la boda si que anem (xiqueta i jo) ja ens vorem per ahí , encara que no m'apeterix gens, sempre és el mateix. au
Si al posa David te millor pinta:risa:risa:risa:risa Ixa es la que vols que fem fora de les to pabajo??????? Mira que jo encara estic esperant a que vingues a fer el barranc dels tarongers:mrgreen::burladia:
Pues qualsevol dia d'estos a fer el barranc dels taronjers... :rocker pero des de Bocairent... :comor3:comor3:burladia:
Estos de manuel mira que estan desperdigats,,, en tanta boda,,, despedida,,,cases,,,,sofans !!!!! ....
Vicent.... tu que eres un home... POLIdetot..... no vas esta nit a vore a Madonna???????? Els de Anal blau, ja no sen recorden de la crisi i enseguida parlen del "impacte económic":risa:risa:risa:risa que manipuladors que son.... "encara queden entrades":malaleche:malaleche:malaleche La meua dona volia anar.... pero cuan li vaig dir que les entrades valien a partir de 60.... hem va dir que ja la voria a la tele:risa:risa:risa