la sort que tens es que acabe ara de treballar, i que no tinc una pda, per que si no, ho tenies clar.
Collons, en cada poble les sendes tenen un nom. ¿Asina comu nus tenemos c'aclará? Como és la senda esa? xunga? técnica? rápida? demencial? Puedes poner un track?
Molt guapa la senda. M'he preparat una volteta per anar i tornar desde Albal per el barranquet eixe d'Alcasser, el pinar, cinc pujades, baixar per el puntal (caballs), la senda del barranc montanya, mirador de Llombai i baixar cap a casa per la pólvora. Quan tinga temps i ganes, algún dia de entresetmana que no curre, la probaré. A vore si no és massa heavy.
tractanse de Rafa,...em fa un poc de por preguntar-ho, però aixó del barranc dels tarongers ¿que es? ¿on està? ¿fa pupeta?
Definitivament, Salva i Vicent: ¡¡Sou les veines marujes del foro!!:matrix Una hora estic pasant planes!!!:malaleche ...de bon rollo, es clar. Au, xatos.
david, el barranc dels tarongers, segons he sentit parlar a rafa de lo que t'agrada baixar a tu, no es molt recomanable, la vista esta molt be, pero al final de lo llarg que es no mes tens ganes que d'acabar-lo, ara hi ha qui es diverteix alli com un nano baixant-ho, a mi em pareix un poc llarg, no m'agraden eixes baixades tant tecniques.
Home Salva ten has pasat........... no es tan técnic.......... pareix que sigues de l´Olleria juas juas juas juas
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..... cuan acaves vens a ma casa aixina la meua dona i jo sen anem al cine:mrgreen:
La veritat és que sí, açò és una merda.....jo estic tota la setmana al pis d'un amic d'okupa, xq no trobe companys/companyes per a completar un pis, és el que te estar tant lluy de casa.