al duatlo de santa pola, a falta d'una setmana, ja no queden inscripcions, amb mes de 950 participants.
bueno pos la idea que te manu per a la marxa es pot fer, ja parlarem d'aço al diumenge, si no plou, que eixa es l'altra.
a vorer si ens passa igual que la primera volta que quederem en rafa per a fer la maxada d'anar a bocairent en l'aigua que queia.
Si tio, a la boda si que anem (xiqueta i jo) ja ens vorem per ahí , encara que no m'apeterix gens, sempre és el mateix. au[/QUOTE] sempre s´ha de fer algo per els amics... perq no saps mai en quina situació estarem demà... crec q ja et va fer eixa reflexió pablo... de totes formes,jo se q hi ha persones alli q no et cauen massa bé... però no caigues en el mateix error q cau j.juan... ja ens farem dos cubates.....
No volies anar a Sta Pola?????? Pues jo estava pensant en descartar la de benimodo, peró si vosaltres aneu es un altre cantar
Pensant-ho fredament..... si ploguera i ferem 10 km com a la que vaig organitzar jo......aixina si que hem quedaria a esmorzar
pos eli, estavem del tot convensuts de fer-lo, estavem entrenant mes que res per a poder-lo acabar, pero en este cas,pa mi la veritat es que ha sigut una alegria, per que no les tenia totes en mi.
ara el que em de fer es una llista per vorer quina gent va a benimodo i vorer on ens trovem, el poble no es molt gran pero intentar quedar en algun lloc.
en la tonteria esta de l'estadistica ja tinc quasi 1600 missatges, igual tambe donen premi, ara ho vorem.