t'aconselle que no busques ni al xatet ni a ningu de manuel perquè estan tots desapareguts, passen tots de la bike.
Encara no Salva. Pero no se on tinc k entrar per vore les fotos. A benomodo segurament si k anire, pero estic esperant a una persona k me diga alguna cosa perke vaig kedar en ella perke com me vau dir k segurament no anaveu.... Ja te dire alguna cosa.
La ruta de la Mariola sera canyera? Es forta? A vore si tenim k entrenar per a poder acabar-la. Jejejeje.
Ei Josué ,,, aquest diugmenge anem a pujar el caroig ,,, per si no vas a lo de benimodo i vols vindre ,,, o algu que vullga apuntarse ..
1 - SCOTTY (Manu) 2- Salvagarto 3- Juan 4- Manolo 5- Tipotane 6- 7- ELI1919 (a lo millor,juguem per la vesprada contra PLUS de Xativa))
Ieeeep. Ja que la monta el tio Rafa, podieu fer una "dobleqdd canyonera-topabajo mix",...jo m'apuntaria. Au, cacaus. A vore si s'anima la cosa.
bueno vamos a animar la cosa... me han chivado que se para almorzar y abra JAMON . como el año pasado y bidones de refrwcos.... abra que dar pedales rapido para no quedarnos sin JAMONCITO...