SPOKY ei posam les caracteristiques de la bici talla L per que crec que tinc un posible comprador:saltarin
Cuadro: SCALE ALLOY 7005 DB Horquilla: ROCK SHOX TORA Dirección: RITCHEY OE Frenos: AVID SINGLE DIGIT 3 Manetas Freno: AVID FR5 Mandos: SHIMANO DEORE Pedales: SHIMANO PD-M505 Bielas: SHIMANO FC-M442 Cubiertas: SCOTT OZON Llantas: ALEX ACE Bujes: SHIMANO FH-RM65 Potencia: SCOTT COMP 4 Manillar: SCOTT X-ROD Desviador: SHIMANO DEORE Cambio: SHIMANO XT Sillín: SCOTT RACING Tija Sillín: SCOTT COMP vale ja ho tinc ja et dic algo durant la setmana:saltarin
Jo tambe vaig pujar en una doble, pero no en esta maravilla de SPARK, el meu somni, total 7000 leuripios latano latano latano latano :laserkill :burladia:
MAQUINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNN Jo la vaig provar al festibike i es una canya:alabando :alabando
pues jo vaig aixir air a ferli uns kilometrets y vorer que tal se comportaba en les meues trialeres mes facilones.. y vaig acabar en el clot de les tortuges disfrutant com un ENANO mare meua.. se me va fer denit y tot. SCOTT :alabando :alabando :alabando :alabando :alabando home tambe es que per damunt de esta bici nomes estan scale 15 scale 10 y la LIMITED que es el TOP ELITE de SCOTT es normal que funcione com funciona. de veres que es digna de probar... MOLTES GRACIES A TOTS PER ELS VOSTRES MISATGES sou la canya.. RECORDEU que el dia 12 les birres de A LITRO les page joooooooooooo aixi que apunteuse en el foro de la penya del cuc. :amo :amo :amo
Vale moltes gracies per la teua ajuda.. PD els frenos son de disc.SHIMANO DEORE tambe li done els V brake originals en una bolseta... estan SENSE USAR nomes 2 o 3 eixides. en la cadena de fabrica encada podra rodar mes de 1000 km
Si varela tens rao El primer dia que vaix eixir en bici va ser el 23 o 24 d´agost de 2007..... en la trobada de lalcudia que va ser en octubre vaig arribar el 192. QUE ME CORRIGA FERRAN pero creo que se inscribieron 500 o asi. no? pero ma costat molt decidirme per esta bici. no volia que fora una de ixes bicis que se queden en el garag sense usar.. per ser un caprix. estic disfrutant molt de este sport y ademes estic conegent a molta gent y disfrutant de la natura. y ara vaig a ferlo disfrutant mes encara per les sensacions damunt de la burreta. De veres que este sport me esta donant la vida... eixa sensacio de libertat que sentim al entrar en una pinada.... al vorer les vistes desde lo mes alt. una sensasio extraña de PATIMENT al apujar que et dona unes forces extraordinaries cuan apleges dalt (y penses collons estem com una P*ta cabra) No vos pasa que li conteu les vostres anecdotes de trialera als amics y te miren en cara de HUUUUUUUUUMMM ??? en fin k me estic enrollant com una persiana.... aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ok, Spoky, conec a Cesar, la meua Scott tambe es de Bici Agulles, quant vol se porta molt bé. :saltarin
tinc que reconeixer que soc un poquet fan de SCOTT desde que les vaig vorer per primera vegada.... yo no tenia ni idea de bicis.. pensaba que en una dixes del DECARTON aniria be... y pensaba que qui se gastaba 500 o 600 euros en una bici estaba loko de remate... total per a pedalejar. :melopien: Mare meua com cambien les persones...... ufff:roll: :roll:
No si la febra del Mountain li ha entrat tard, però li ha entrat de ple. Ara va més que meló. Més que jo, segur, que porte un mes sense entrenar per culpa de la caigudeta de Santa Anna. Este Spoky es un crak.:alabando
Mare meua nene en ESTUIUUUUUUUUUU ???????? pa verse desidrataooooooo jajajajaja eixes rampes son criminals.. pero ara tinc ganes de tornar... ma que som masokes. Per cert dus una SCOTT MC 30?? de quin any?? 2006 o 2007?? yo volia la MC 20 2008 al final vaig cambiar de idea...
Per cert, com ja fà fred he canviat la foto del avatar. Ja estava fart de menjar paella sese parar....... :dragon
jajajajajajjajajaja Ostras ferran que ganes tinc de tindre una foto com eixa... PREGUNTA de globero: la bici va be soobre la neu?? li fiqueu algo a les rodes??