hola tios ja esta aci super maradona el nº 1 de manuel jejejejejejej aprepareuse que ja soc internauta, barahona
Missatges per dia: Tipotane 3'41 Otagzero 2'99 Salvagarto 2'30 Towelink 2'083 :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: tira-liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Salvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:risa:risa:risa
rafa, i hardpower deia que era un passeig cicloturista la de l'olleria bocairent, com es nota que ell no va vindrer.
si si, i varela deia que contaren en els de manuel. Pos la veritat, no se per a que, no va vindrer ningu.
pareix que lo de escriure mal no es soles el xato.... charly també..... aixó vol dir que en Manolo ningú escriu bé
ELI !! Jo també tinc la meva en venta ...bueno la veritat es que encara no, ja que encara no ma vingut la nova ,,,, pero si cuant la tinga vulgera vorela el interesat o algo,,, pues ya me diras ..
je Visent de una xopa que agarrarem en una de les voltes de Rafa i sols arribarem asta Montaverner es ban mujar de dalt a vais , ara aixo si els carajillos ixe dia anaren be:mrgreen::mrgreen:
Ja t'ho dic jo. Multiqdd Canyon-To pabajo, o al verres que tant dona. Iiiep!. Vos veig un poc temerosos, cabilant de l'oratge :scratch . Jo vaig demà cap a Turís. Ja vorem...
Eixe és com Carlos Fabra, no cal judici. Només mirantlos les cares es veu que son culpables,... ...i del Reial Mandil.