Que li pasa a esta llent? Estan totds dormin ya, clar com lo de la estadistica ya se acabat.....Que vos vaiga ve en benimodo
xe manu, a mi em pareix be tot l'equip complet, be quedem alguna hora per conectar-mos el diumenge de mati i concretem el que fem, si carreguem la bici o si anem directament a esmorzar.
Estava intentant entrar pero no es carregava la pagina. Com el wifi del poble es tan bo i tan rapid, pues.... Ara, en quan puga entrar, me vengare!!!! Jejeje:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Ah!! A vore si se desideix pronte el equipatge. No es per res, pero es per si s'ha d'estrenar este hivern o l'hivern de lany k ve. Jejejeje. A mi me dona igual com es i d kin color
:crybaby Ieeeeee. M'he quedat sense eixida dissabtera. Amb la que està caiguent, estic per unflar el barquet de la platja del nano, acoplarli el gps a la proa i eixir a fer braços. Aiavorequemdefer. Si no pot ser, no pot ser. :-( PD. Estic més aburrit que un gos, desde les 8 alçat.
Trankil, jo estic des de les 6:15 del mati en peu per a anar a fer una eixida en la penya el cuc de l'alcudia i al final no s'ha fet. Aixina es k estem els dos igual.