David i Vicent... si que han picat en lo dels misstages per dia... perque ixos videos... no tenen altra explicació
Iee, Rafa. ¡¡Que be vius!!. Estás aburguesante a la carrera. ¿Demà de vesprada estaràs en casa? per portarte el dvd
Açó es diu Bikers nostalgics per La Ribera Alta i La Costera ...i demés animalets La bici, aparcada en el traster amb rodes noves, cables i fundes estanques dels canvis, cuernos al manillar, tot per setrenar. I ploguent poc però ploguent prou, ¿que més es pot fer?, només rendirse a la nostàlgia i l'abatiment.
x-trenada. una pasada, habiamos pensado ir al despeñador pero viendo lo que venia hemos hecho la bajada de la kdd. y menuda diferencia
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Rafa: ¿Estaràs en casa demà per la vesprada? ...no es per pujar la mitja de missatges es que no t'enteres, xatín.
Per cert. ¿Que pasa?.¿Que sou masa jovens per posarvos nostalgics?. No se, no se... Molt guapa la burra, Octavio.
segurament no.... Vaig a bocairent a dinar i com el valencia juga a les 19'00.... Igual vinc cuan s´acave
Pues quan tornes d'esmortzar a Benimodo (perque lo de la ruta està magre), si vols, em pegues un toc i et pase el dvd amb el pozí, els mapes i no se qué més. ¿Que no t'han agradat la selecció de videos que vos he tret? :crybaby En el curro que m'he pegat. :evil: