Val... a vore si demà matí ho arreplegue La veritat es que no en he vist ningún.... perque com no conec ningún grup:comor3
¿No saps qui son els Cult, els Ramones, els Smiths, Inmaculate fools, o els waterboys? :alloreto ¿Que feies tú als anys 90? ¿Tirarli pedres a les xiquetes? Segur que si els sents, et sonen molts d'ells
Bueno octavio, que tal las sensaciones con la blanquita .... Te has regulado ya bien el aire del amortiguador trasero ? ,,, es muy importante en ese cuadro ..
A mel, a desvelo en pepino i al dkt. ...per cert també s'escriu amb accent :meparto ja saps. Donde las dan,...
Restyling de la meua Canyon nerve XC6.0 Kit de cables y fundes estanques per al canvi/desviador Flying snake. Rodes: Schwalbe Albert 26x2.25 L.S.T. Reifen, davant. Schwalbe Racing Ralph 26x2.10 2008, darrere. Cuennos. BBB Classic Bar Ends black Cadena Shimano XT
IIIIIIIIIIIIIeeeeeeeeeeeeeeee ja estic ací.... sen havia anat la llum.... com es un poble tercermundista
Home.... Ramones si el conec... els altres no.... jo escoltava Rochabilly Men vaig que està Salva per ací
¿Amb patilles i tot? :meparto :meparto i més :meparto ... i clar per a posarte el casc de la bici t'has tengut que tallar el tupé... :meparto :meparto i recontra :meparto ...de bon rollo, clar.
...em sap mal, ara que es posaba interesant, però m'en vaig a València a sopar a la Bodega Montaña per a celebrar el meu aniversari (37 tacos d'antigor i decrepitut), quan torne, mig ple o quasi ple, a vore com a quedat aço. Au, cacaus. PD:meparto
IIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE penya.... que estavem Salva i jo fent-se una cervesseta, i en vista de l´oratge hem estat parlant d´anar a esmorzar a Massalaves a un bar que coneix Salva i que diu que està molt be.... que vos pareix???
Ei xavals ..... una proposta .. Voleu que fem un foro TO PABAJO ? ,,,, o siga,,, no un post dins del foro mtb, si no un foro sancer per al topabajo, en la seva direcció i tot ... Evidentment, aquest, el continuariem gastant, pero l´altre seria exclusiu per a to pabajo ,,,, Que vos pareix ?,,,,pose la marxa la maquina o com ?