Mala idea no es... pero pot resultar excessiu, no??:comor3 Jo estava al club i vam fer una web i un foro i erem 4 gats... i aixina queda soset:-?
Que vos pareix lo de demà del esmorzar??? Salvagarto estava dient no se que de sagrantana.... perdó....d´anguila
Aixo mateix et volia proposar, vaig estar mirant el vostre foro de alianem, que per cert erl teniu molt abandonat, i no estaria de mes fer algo similar, una web on ficar les fotos, traks, etc de les nostres kdd i de les rutes que fem en les eixides de cada cap de setmana...
¿Que este foro no es aixó? Els que no som ben ve del grup, tindrem que anar buscantvos per un cabaç de foros. Ho diuen els que entenen: La dispersió de l'informació no es gens bona, acaba perdent-se. ¿I si després entre jo a sac en el grup i decidim fer una secció de L'Horta Sud?. ¿I altra de la vall d'Albaida?. Jo tindria que estar al tanto de les dos, la de L'Horta per 1º residència, la de la Vall d'Albaida per 2º residencia, la del to pabajo per a quan en feu una i jo no treballe, i la de bikers nostalgics per la Ribera Alta i La Costera per recordar la meua juventut. Xe quin lio!!. ¿No?
Esta juventut,... Ja no respecten res. Aci s'ha posat a ploure de l'*****. A este pas no podré eixir ni entre setmana, de fang que hi haurà per tots els llocs. ¡¡¡Quin femer!!!
Si, si. Unflant l'estadística al foro de paraules ancadenades del OFFTOPIC. Aixó és una lligada en tota regla, xato. Ja ho diu, el iaio cebolleta: "esta joventut no respecta res"
Ie, açó está mort. M'en vaig a dormir que m'he alçat a les 07.30 per una ruta frustrada i ja no he dormit res. Demà més. Bona nit a tots.
Pues per aci ha caigut com per a ofegar un peix (no va per tu David) i continua, com esta lo d'esmorçar a Massalaves?