Deja de oler pegamento que no tiene que ser bueno pa pedalear.... como voy a ir mas que tu... puedes haber perdido fondo pero en 3 o 4 salidas CUCQUERAS eso lo ganas pero a la de ya... Y la tecnica nene??? que me dices??? le tengo PANICO a la senda del cuc (o senda de les dones) pero LA HARE.
Extrems això de canviar el teu avatar està molt bé perquè tots els dies veure't menjar paella...ens feies una poca enveja saps? Eixa paella tenia pinta d'estar de muerte!
Això és com tot! Quan més en tens...més en vols! Et compres una bici bona i a la pòxima la vols millor. No ens conformem mai eh? :melopien:
quina rao tens.... ja estic pensant en la spark limited de 9.3 kg jajajajajaja quina obsessio y damunt estan fent una pelicula de santa claus en la tele y el protagonista li diuen scott .... jjajajaj cada vega que diuen el seu nom .... pem bici al cap.
E tu nen, espera que la primera Spark LTD que te que vendrer Cesar sera la meua...:saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :sableluz
Voras jo gaste en la scale la talla L pero en la spark me e fet en una M y cesar ma ficat una potencia mes llarga yy el silli capa a rere..... y va de fabula tu la verita es que jo estic entre la m y la l les dos me van be. ara si es la xl ja no u se pero podries fer lo mateix agarrar una L y fer lo k jo en la m
RUTA DOMINGERA TARDIA ******************* este domingo salimos desde monserrat a las 10 de la mañana. haremos una rutita sin subidas repleta de sendas y trialeras que nos recomendo un forero que se llama Valvula. se la vamos a enseñar a un colega que se reincorpora desdpues de una lesion en la clavicula y que ha echo que su spezialized sacara telarañas... asi k es de un nivel bajo y no apretaremos mucho para acompañar a nuestro recien reincorporado. por fin seremos 3 . si alguien se apunta avisar en el foro ultima vez que leeremos el foro para dar instrucciones a las 12 de esta noche.
A pelo tio, a pelo. Es de veres que hi han rodes especials per a la gel, però en neu no son efectives. Això sí, si no portes frens de disc estas net. ¿A que mola la foto? :alabando
Ami ja no em queda ni tècnica ni res. Porte tal cabasada d'hosties que cre que ho he perdut tot. Per cert, jo també li tinc pànic a la senda de les dones, Senda del Cuc. Me les he pegat de groses allí, pero mira, es com una filla per a nosaltres.......:meaman
Estava, estava. Tu pregúntali a Forner, a Juanma, a Tiopep i a alguns altres. Ara, jo em vaig fer d'ull a ull. Lo que va davant, va davant.
collons quina por ... altredia vaig caure de cap en la senda creuer just al final y bueno la veritat es que taspolses y a casa... pero la senda de les dones la vaig vorer molt complica... ademes va ser en la trobada y estaba banyat... mola molt la foto de la neu