Pues ara que m´acave de registrar..... pense que no es molt bona idea.... m´explique. Aixó es un FORO totalment nou amb els seus corresponents apartats.... aixó ferà que es centrem allí i dixem d´entrar per ací aillant-nos de tots els demés. Es la meua opinió..... si tots migreu allí jo també ho feré però perdrem el contacte amb molta gent
jo pense el mateix que rafa.... no obstante estaria bien para KEDADAS OFICIALES y COMUNICACIONES ya que es un foro mas rapido.... pero no dejar este que es donde estan los bikers
per ixample.... al subforo de rutes i kedaes ja heu posat tres post diferents dividint-nos en grups... ara jo que faig??? un altre??? i un altre els de manuel???? i un altre els de castelló???? i un altre octavio????......no som tanta gent de cada grup com per a fer-ne tants
Dieuen que el que estiga bé que no es menege.... i jo crec que nosaltres ací estem bé.....pero bé.... el que diga la majoria
relaxeu-se no es poseu nerviosos, tot es pot parlar, i a poc a poc anar arreglant-ho, es el primer dia i esta clar que la novetat sempre atrau, pero este foro no l'em de deixar a banda, per lo que digueu vosaltres.
pos jo pense que poden ser els dos compatibles, per que si per alguna d'aquelles, que passa prou a sovint, el foro no furula, pos tenim l'altre per a poder comunicar-nos.
Oigan ustedes!!!!!!!!! No me puc registrar en el nou foro. No se k pasa. Vaig intentar anit i no vaig poder i ara tampoc puc. Seguire intentant. Pero aixo del naou foro, no se jo, no me convens massa per lo k diu Rafa.
M´alegra saver que no soc l´unic.... raro jajajajajajajaja Jo simplement ho dic per la experiencia que tinc al foro del club de L´olleria.
Ja pero hi ha que voreu d´un altra manera ... en part teniu raó ,,, pero el que estiga interesat en temes del to pabajo sabrá on buscar, o siga , al nou foro, i no per asi que esta tot desperdigat .... al nou estará tot mes organitzat i per temes i no hi haurá perdua ... Resumint : Qui ens busque, sabrá on trovarmos ....
En la meua modesta opinió, continue pensant el mateix. Per example el dia que vullga clavarme amb el mandilistes, ¿en quin foro ho faig?. :mrgreen: Au, cacaus. M'en vaig a nadar un poc. Després més.