si vols clavar-te en els mandilistes aci... http://ultras.mforos.com/370846/4215412-nueva-web-de-ultras-sur/
Ja sabia jo que en quan veres el drapet roig-i-gualda entraries com un "torito bravo". :meparto Només era un exemple. El tema es que, si no estaguereu ací, jo no vos havera conegut. I com jo, imagine que algú més. Hi ha que estar on està el moviment, no apartarse ni aillarse. Crec jo. Au, cacaus. PD: I a vore si s'animeu a la qddeta d'Alcoi, xatos.
rumores? ejem...mira q mis ojitos no mienten... per cert...ja que el dissabte molts no eixiriem de casa...algu va veure el documental dels nazis que van fer en la 2? em podeu dir com es deia? i on es pot trovar? va ser un espectacul....
Si vols buscar alguna cosa sobre els to pabajo....només tens que punxar a la etiqueta que hi ha baix d´on posa post reply y que posa to pabajo subrallat.... ahí et mostrarà tots els post relacionats amb les to pabajo
Val , pues crec que tindré que desactivar l´altre, es mes que res per no liar al personal, ja que hem estat sempre asi, pues continuarem ,,, si acás algun dia sempre estariem a temps de posar en marcha uno ..
Fins i tot els borinots merders tenen una funció en la natura, per tal de mantindre el equilibri. Si no la sabana estaria plena de caguerades d'elefant. Com veus tots els animals, fins i tot els mes minúsculs, fastigosos i despreciables, tenen el seu lloc i funció a la vida.
Iee!! ¿En quin foro s'haveu clavat tots? ¡¡Quin sil.lenci més atronador!! Escriuré per a mi a soles. - Ieeee, David ¿Com va la cosa? - Aci estem, aburrit i parlant jo sol. - Vaja merda de cap de setmana, ploguent tot el dia. - Pos si, m'he quedat sense estrenar les rodes, ni ajustar el canvi. - Vols que eixim algún dia esta setmana. - Si, jo estaba pensant d'eixir dimecres a migdia, si no plou més. - Jo m'ampunte. - Uai, pues ja en som u. - ... Iee, açó es un rollo. ¡Senyor!. ¡Senyor!. ¿Perqué m'han abandonat?
Es l'aburriment. I eixe estat de somnolencia que patim els que treballem el torn de nit, el primer dia. El cos i la ment es resisteixen a abandonar el ritme natural. Demà ja ha pasat el pitjor.
En el foro hi ha una opció que es " activar portal " , es per a convertirlo un poc en una pagina web ,,,, tipo un portal de noticies ......al estil phpnuke ,, o joomla o coses així .... si voleu provem ...