m'ha cridat juan el de picassent i hem diu que que ens pareix el to pabajo de picassent per al dia 26/10
La nit anterior ( nit del 25 ) hi han concerts al meu poble ....... tindré que fer un esforç ... de totes formes a vore que diu la gent ..
Jo el 25 tinc proposada una ruta, amb Bicisud, per la Mariola. A vore quina feu que puga anar, xatos.
La nit que em confón ...tú ya sabe, mi amoool!! Ie xentola!. M'en vaig a currelar un ratet. Demá voré com van les coses per ací. Au, cacaus.
wuenas foreros, de alzira o alrededores quien se apunta a benimodo el domingo día 5, era este domingo pero lo aplazaron por el tiempo? sabeis si hay que llevar calas, es que jo no tengo puestas, y sin poner pos nada saludos a ver cuantos somos de alzira los que vamos saludos foreros!!!!!!!
comentarme por favor en que consiste tambien el to pa abajo de picassent por favor, si me gusta benimodo, para seguir apuntandome a cosillas de bici, hacendo el camino aprende uno! gracies!!!!!
no fa falta que dugues cales..... pero es millor si les dus A Benimodo no anirem perque tenim una altra kedada a alcoi. Les to pabajo son unes kedaes que organitcem nosaltres, cada volta la organitza uno al seu poble i els demés anem
veus????.... ja tas confundirt un altra volta.... si parles en cubano l´unic que t´entendrà serà eli:burladia::burladia::burladia:
muxas gracias por la informacion de las calas, y lo del to pa abajo ja me enterare del trazado, nivel, dificultad y demas a ver si me apunto o no, depende de como me vea a benimodo salutacions y gràcies per tot!!!!
bueno pues e vuelto a subir al pico del ave..... esto ya es vicio... 55.9 km y ufffffffff 23.3 Km/h de media e mejorado mi media en 1.3 km/h en tres dias... me parece que voy a entrenar subiendo alla arriba... Por cierto es una sensacion increible. llegar y sentarse a comerse una pieza de fruta y comtemplar las maravillosas vistas desde lo alto. luego biene lo peor BAJAR auuuuu
Bueno, pues per si acas deixarem l´altre foro per si falla este ( que pasa prou ) , o també per a ocasions especials .... Pero de normal estarem asi ....... * Ya que está la feina feta ho deixarem per si algun dia fa falta, pues ho tenim ...
Pareix ser que per a la kedada canyon del diumenge... el que menys hi haurà seràn canyon:risa:risa, perque ademés dels to pabajo també vindràn els del club Matzem:rocker:rocker A falta de que diguen cuanta gent ve d´este club en som 19 apuntats..... aixó vol dir que pot ser que en sigam mes de 40la2la2
i com podras apreciar també es important que existeixca la merda (falencia c.f.)per a que les mosques cojoneres (soriano,soler i cia) s´aprofiten de lo poc bo q no te el falencia (els diners)...
¿T'has picat? :scratch :meparto :meparto :meparto :meparto :meparto :meparto Que es tot conya, home :angelito ...No et malrolles :angry ¿Amics? :chinchin Vinga va, diré que Raül era un bon dabanter. Au, cacau.
Ja t'ho dic. A la gent dels voltants de València no els pots traure de la Calderona. A més, existeix el concepte de que alló (La Vall d'Albaida, el Comtat,...etc) està on deu pergué el botito. Bo, el que importa ara es que faça bon oratge tota la setmana i seque be tot alló. Ja s'emportarem la cámera per fer enveja, de la ruta i l'esmortzar, als que no van.
El que ells no saven.... es que es allí on deu va inventar el mtb:risa:risa:risa P.S: ea ea ea eli se cabrea:mrgreen: