Possat al tema, vaig a presentar-vos a la meua nova companya, tal i com ve de sèrie. Jo li ha fet unes quantes modificacions, rodes Mavic Crossmax SLR, Bieles XTR, desviador XTR, manillar i potència de carbono i tal. Quan tinga foto definitiva, vos la presentaré.
El RP 23 te moltes possiblitats d'ajust. Bàsicament, Propedal, ell funciona de forma inteligent, i obert, o siga a funcionar a tota pastilla. Pero a més pots regular el rebot i la sensibilitat. Jo casi sempre la porte en Porpedal. Va tan bé que s'oblida u d'obrir-la inclús en les trialeres més xungues.
Extrems, bona maquineta t'has fet tu tambe, enhora bona i espere que et recuperes promte del tot per anar a fer el "burret" amb ella.
apues aci a vore qui arruixa mes de bici la makinon de spoky ara extrems que mos ix per la retaguardia en un altre makinon i jo en la meua lapierre pro race 200d, ei pero molt digna eh molt digna, ara les lapierre noves puff son una pasa, extrems que opines de les lapierre el meu amic fidel d'ontinyent diou que sestan venent mogollo. ei que neve ja que jo tambe vuic una foto com eixa:rasca
Pos tingau en conter que el millor component de vostres bicis son les cames y el cor... el resto tot es digne. el meu compañ sa comprat una lapierre rigida y a mi me agra molt.
si es que jo, entre la baixa i les guàrdies tinc a muntó de temps.... aixó i la bona companyia, clar.
RUTA DOMINGERA TARDIA ******************* este domingo salimos desde monserrat a las 10 de la mañana. haremos una rutita sin subidas repleta de sendas y trialeras que nos recomendo un forero que se llama Valvula. se la vamos a enseñar a un colega que se reincorpora desdpues de una lesion en la clavicula y que ha echo que su spezialized sacara telarañas... asi k es de un nivel bajo y no apretaremos mucho para acompañar a nuestro recien reincorporado. por fin seremos 3 . si alguien se apunta avisar en el foro ultima vez que leeremos el foro para dar instrucciones a las 12 de esta noche. Animat towelink que es una ruta de nomes 30 km desde monserrat mes el vami de alcasser a monserrat. pero si veniu per el cami asfaltat que va paralel a la carretera y que aplega al clot de les tortugues y de hay a monserrat esteu en un tres y no res y no pedalejeu massa... si veniu jo vos acompañe de tornada hasta picassent.
Gracies Manu, pero es faria masa tard i dema tinc compromissos familiars, pero podriem quedar per al dijous dia 6 que es festiu, si no curres clar. Vicent