Val tio: 601. Vosaltres anéu fent-me enveja. Ara que jo esta setmana que ve tinc, menys dilluns, tota la setmana lluire. Passe del metge, del fisio i del muscle. Vaig a estrenar la bicicleta. Res de l'altre mon, res tècnic, rutejar i rodar, però pense eixir a pedalejar. No puc més.
Ferran, nosaltres el disabte dia 8 anem a fer Ojos Negros cap a baix des de Caudiel, si vols, pot ser una premera presa de contacte en la bici, en plan golberus ja que ve gent nova. Per rodar un poc, i ahi si que no hi ha res tecnic. Extensible a tot el mon
Pues jo ixc: DIMARTS uns 40 km pero amb trialeres DIJOUS uns 20 o 25 amb un globeret y un amic que se reengancha despues de una lesion en el hombro y necesita rodar. aixi que les prepare una ruteta no mol dura si vols avisa... se ix a les 10.
A la del dimarts no, que per a la trialera no estic encara. Però a la del dijous ja te dic que sí. Si puje desde L'Alcúdia fará un bon número de km. Ja concretem al llarg de la setmana. :globero
Ferran penses que pots fer pujaes y baixaes per cami de terra amb pedretes??? el tipic cami de terra de per asi... si es que si tinc una ruta de uns 48 o 55 km sense ni una sola trialera pero te una pujaeta forteta y una baixa que normalment no seria res de res pero clar com ves de una rehabilitacio te u pregunte.... pero seria recomanable eixir desde monserrat o montroi. si vens de lalcudia te caregaras un fum de km a la esquena..... ja me dius. (ja vaig ficar la ruta aci en una image de google earth) c2
NENEEEE que el dijous es festiu.... jajajaja:globero :globero :globero PD que ve me le passat huy... cuanta rao en el refranero español... con buena picha bien se jo*e.
si penseu que la ruta es molt llarga cuan arribem als 23 o 25 km parem y armossem bocata.... (Jo normalment unicament unes tarongetes Eixida DIJOUS Hora: 10:00 (pedalejant)
Che vicent que mosatros eixim de treballar a les 8 o 8:30... y encara tenim que aplegar a casa a ficarse el pijama jajajaja PD al ser camins practicament paralels podem acurtar la ruta com vulgam.. De fet estic pensant en anular el ultim tram mes a la esquerra de la imatge.. que es el mes duret.(encara que el ems bonic) no se si els meus globerins podran en eixa apuja...
Heeeeeeeeeee, que jo estic molt fuix, pero davant de eixes pujades lo unic que pot pasar es que la caballeria es torne d' infanteria... El dimecres per la nit tambe curres? collons
pues el meu amic alberto nomes a eixit 3 vegaes en mi esta sera la 4 el atre amic sera la segon eixida.. si ferran extrems sapunta com esta de paron forzoso tambe anira aspallet imagine y tu al teu ritme vaig a ACURTAR la ruta y la penje que me pareix massa pa vosatros. en uns minuts estara. PD si el dimecres es com un divendres (ni ha que recuperar rapidament els diness de la scott jajajajaja que son mooooolts)
APUNTEUSE: 1 . SCOTTY (Spoky) 2 . Alberto (mi globerin favorito) 3 . Bomber (per confirmar) 4 . Vicent (Towelink) (per confirmar) 5 . Carlosxala (per confirmar) 6 . Xavi (per confirmar) 7 . Ferrán (Extrems) (per confirmar) Por ser una colla interesant. Dema ho he comentaré i si de cas s'apuntem a esta ruta "vespertina", aniriem fins a Monserrat en cotxe.