Benvinguts de nou al foro, pero aço ja no es el mateix. Quant a un no el volen a un lloc no esta comode, al menys parle per mi... Bienvenidos de nueve al foro, pero aco ya no es el mismo. en cuanto a uno no lo quieren en un sitio no esta comodo, al menos habla por mi... by traductor foromtb.com
Açó no es el mateix, però només cal un poc de bona voluntat i ganes de tindre el piset arregladet. Esto no es lo mismo, pero si queremos podemos.
Hola saludos, me alegro de que ya esteis casi todos por el post. A mi tambien, me hicieron leerme las reglas del foro, un abrazo a todos.la
tu si que te has olvidado de mi, te recuerdo que trabajas a 300m de mi casa et recorde que treballes a 300m de ma casa
Tens raó, però no ha sigut amb mala intenció, vaig molt liat, dimarts i dijous estic fent un curset a villena i el dimecres me'n baixe a Catarroja al conservatori. Tens raó, però no ha sigut amb mala intenció, vaig molt liat, dimarts i dijous estic fent un curset a villena i el dimecres me'n baixe a Catarroja al conservatori.
elpeix... has vist les fotos que vaig fer ahir del teu segon poble???? elpez.... has visto las fotos que hice ayer del tuyo segundo pueblo???
Ja les he vist. M'alegra que tornes a apareixer per ací. El dijous hi ha previa pel teu poble. Si vens fesme-ho saber per quedar en l'hora i demés histories. Au, cacaus. Las vi. Me congratula verte por aquí. Jueves previa en tu pueblo. Avisame si vienes para qdar.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-l de l'oli!!!! Eh usted!!, el del aceite.
ieeeeeeeee!!!! Hola nois, ja s'acabat de moment el meu baneig . He passat una mica d'escriure amb l'altre nick que vaig crear, no se era com si no fos jo mateix. Bueno no deixeu que aquest post es mori. Soposo que ja heu comprovat que hi ha un grapat de gent que os vigila, cada dia teniu mes visites. Pues vinga nois que vagi molt be. SALUT. ieeeeeeeee!!!! Hola chico, ja s'acabado de momento mio baneo . He passado un poco d'escribir con el otro nick que creé, no se, era com si no fuera yo mismo. Bueno no dejeis que este post es muera. Sopongo que ya habeis visto que hay un monton de gente que os vigila, cada dia teneis mes visites. Pues venga chicos, que vaya muy bien. SALUT.
No tinc clar a que et refereixes amb popularitat. Potser els populars son els altres. Salut. No tengo claro a que te refieres con popularitat. Alomejor los populares son los otros(gran pelicula de almenavar) salud
eeeeeeeeyyyyy Rafa i Salva benvinguts de nou per asi vos tirabem a faltar.....:mrgreen::mrgreen: eeeeeeeeyyyy Rafa y Sava bienvenido de nuevo por aquie se os tirava de menos... :mrgreen::mrgreen:
ya veo que os han quitado el baneo a todos y que el unico que a quedado baneado e sido yo por insultar. bueno ya tengo 3 mensajes con mi nuevo nick. es un poco triste esta situación. y eso que yo no escribo nunca en valenciano. y es verdad es como si escribir con otro nick y no fuese uno mismo. bueno nos vemos pedaleando .
ya RAUL ALBIOLO ES UN PAQUET....NO FA FALTA QUE HO DIGUES QUE JA HO SABEM ya raul albiolo es un paquete...no hase falta que lo digas que ya lo sabemos todos