por el sondeo que he hecho, a la seccion alicantina le vendria mejor el dia 9. nos vemos en el otro foro.
Octavio, com esta el tema per a demà? jo he agafat l'equipatge i les sabates disme alguna cosa. demà de matí entraré a confirmar-ho. Me pire que tinc dinar de l'insti.....ajajajajaj au. el tempo viene, hablame tempranit. me les piro.......ijijijijij
ei marikonasos algu ix este diumenge per aci prop de casa, ho dic per que crec k nomes estarem jo i barahona, encara que intentare citar a algun dels nous fixatges i potser anem cap a quatretonda pel pla de corrals. ei marikonees, alguien va a salir este domingo, por que el sabado habra muchas chotillas por la noche y el viernes tenemos boda, hay que ver que buenas estan las mujeres del pla de corrals y las de quatretonda.
k diu varela que vol eixir com aon, i no en diu res, no potser. k dice vare3la que ni kiere escribir mas no puede ser
Hola a tots. Hui els senyors Fèlix, Angel (Anibal), Vicente (Pastelito) y David (elpeix), hem anat a Bocairent per a fernos la previa de la ruta Les Fonts de Mariola, prevista per al proper 25/10/08. Després del reglamentari cremadet en el bar, baixant trastos, ansiosos ja de començar a pedalejar, sobre las 09.00h. Los señores arriba nombrados hemos ido a Bocairent a darnos un voltio. Después del caraja, bajando cosas. El tio Fèlix calentant com un pro. Fèlix calentando cual profesional. Vicent perdut per els camins de la serra de Mariola. Vicent por los caminos. Repostant aigua mentre Angel engrasaba la bici, en la Font Mariola. Pillando agua/engrasando bicis. L'amic Fèlix lluint tipet en el desviament de la Foia Ampla. Desvio de la Olla Ancha. Típica foto de grup en la Cava Arquejada. Foto de grupo en la Cava Gran. Ací jo mateix baix duna carrasca centenaria. Yo y mis circunstancias. Pues aixó, de xarreta i prenint aire. Hablando y tal. Repostant aigua, altra vegada, en la font del Mas de Reiner. Bebiendo, otra vez. Els components de lexpedició, a les 14.00h algo cansats y mooolt emfambrats, en el naiximent del Riu Vinalopó A las 2, cansados y ambrientos, en el nacimiento del Vinalopó. Fèlix. Angel y Vicent. Jo. La senda del naiximent del riu. La senda del susodicho nacimiento. I la punxada de rigor. Uyy, ha pinxau!! Després dun bon dinar el Café amb xupito dhervero de la serra de Mariola. Después del papo, café y xupito. Conclusions: Dia molt guapo de bici, temperatura perfecta, piso excesivament blanet i humit (que s'agarraba a les rodes com l'òstia). La companyia genial i el ranxo, ¡¡molt bo!!. Me lo he pasado muy bien. TRACKS:
Hola nois. Vigileu amb les traduccions que en el post dels polacos ja em tingut un advertiment per part del totpoderos. Per cert, vosaltres no treballe-ho o que? vaya rutazas que feu.(me cago amb els pronoms febles) Salut. Hola chicos. Vigilat con las traducciones que en el post de los polacos ya hemos tenido un advertimiento de parte del todopoderoso. Por cierto,vosotros no trabajais? vaya rutazas que os marcais.(me cago en los pronombres febles) Salut.
Ie per favor, no me poseu ixes coses, que jo no puc eixir...que fotos mes guapes! Ahir vaig eixir i me'n vaig tindre que tornar a casa en el rabo entre les cames...tinc una "rotura fibrilar" i el metge m'ha dit q estiga una setmana parat com a minim... Ye, no pongais fotos de salidas que me duele la pierna y no puedo salir!
Este fil, que debia ser dels més moguts, comença a estar en estat crític. ¿Algú pot estar content d'açó?. Este hilo, que debió ser de los más movidos, comienza a estar en estado crítico. ¿Alguien puede estar contento de esto?.
Ieep!. Si que em sap mal aixó. Cuidat i després et vengues contantnos les teues eixides i posant-nos les dents llargues amb fotos. Au, cacau. Yep! Si que lo siento. Cuidate y más tarde tomas venganza contandonos tus salidas y alargándonos los dientes con fotos.
Iee Salva que li pasa al teu ordenyador. Pegaliii foc, xeeeeeee!! Ye salva que ocurre en tu pc. Enciendelooooo, che!!