si el reportero soc jo el sistema per a grabar es el seguent de tota manera ho posare en fotos: pas1: tindre un bon mobil el meu un nokia n80. pas 2: una mare ingeniera en cosides perfectes: pas 3: una funda per a mobil, que tens que cosir per a que ajuste perfecta al mobil: pas4. una goma elastica per a enganxarla al cap: pases la goma per dins de la funda i la cuses per a que estiga fija ajustes la goma a la teua avellana, forades la funda on estiga l'objectiu de la camara i et deixes un foradet per al boto del rec que sol estar al lateral del mobil poses el mobil a la funda i al cap, el casco va un poket mes soltet pero no pasa res i ale a grabar com un professiona:chinchin
JAJAJAJAJAJAJ jajajajaj ALTA TECNOLOGIA NENE ALTA TECNOLOGIA jajjaja jajajaj vaig a parlar en la meua sogra pa ferme uno igual
si que esta guapa la trialera, pero paseu mes rato a peu que en la bici, tant malament esta? jo este dijous no se que fare ja vorem.
TOWELINK creo que como vosotros sois tres y nosotros 1 de silla y dos de monserrat podemos salir desde picassent asi hacemos una ruta cortita pero nadie coge coche nosotros salimos desde monserrat la idea seria salir por la zona de besori o el morredondo aunque esa zona lo la conozco muy bien. bueno decirme que os parece el cambio de planes???
jo he estat en bronchales fa dos setmanes i en la plaça del poble trovaras els mapes de diferents rutes. son curtes pero molt xules.hi ha una q te una trialera fabulosa,tota ciclable. açi tens un mapa dels q estan en la plaça. si tens alguna pregunta ja saps.
Anem a veure!!! Que no enteneu del nom Mountain Bike??!!! Es tracta d'anar dalt la bici no a peu!! :meparto La veritat que eixe camí, més que una trialera sembla un camí de cabres :drive Vinga que a la setmana pròxima segur que ixc. Em queda este diumenge i ja està!! :baile
Molt guapa eixa màquina Juanmaferr!! Ara...li falta una mà de neteja no? Respecte a la KDD paellil encara quedà un poc lluny eixe dia 12 i no sé segur si podré assistir. La idea és acudir i així passe un bon dia, aprofite per conèixer-vos a tots i també per fer-me una foto com la de l'antic avatar d'Extrems :cuñao. El que passa que jo treballe molts dissabtes i no sé si em serà possible. Intentaré agafar-me festa; com són extres no crec passe res.
vale ya lo mire... este es que tu quieres.... http://www.activagps.com/_Garmin-Edge-205_565.htm y este es el que yo te recomendaria... http://www.activagps.com/_Garmin-eTrex-Venture-HC_910.htm En las caracteristicas tecnicas de los dos tienes las diferencias aunque la diferencia principal es la posibilidad de almacenar 24 mg de informacion te cabe el mapa y el track de cada salida echales un vistazo antes de comprar te e dado una alternativa con un precio parecido. salu2
Bon dia a tots: Hem canviat el nom del Foro de la Mani de Valencia 13 de gener. Ara es diu: "Salvemos la bici de montaña 2: manifestacion 13 de enero" o algo per l'estil. No ho pergau de vista que sembla a Castelló ja està fent efecte la mani del divendres.
yeeeeeeee la Lapierre queda mes autentica aixi bruta jejejej tu fes lo que puges per vindre a la paella que si no t'arrepentiras tota la vida!!!
ei gracies per la informacio jo he estat 4 vegades a bronchales casi podia fer una master geografic de la zona el k pasa es que mai he dut la bici, si pots indicam kina es la ruta que te la trialera, jo pensava anar cap a sierra alta i un altre dia al ce5rcat de cervols que ja he anat 3o4 vegades que quan arribem els de manuel els cervols ens saluden mira si he anat voltes tu pero en bici cap es k en els que vaig son pro muermecilos pero este any pense emportarmela
Jo esta nit, per a preparar el retor de demà, ho faré amb prudència, paraula, pense anarmen al llit amb la bici. Es que tinc un vici.................................