Que vici tens Scotty o que bici tens Scotty, estaras intratable, cualsevol ix en tu a fer rutes per la serra de la falaguera... No hi ha res con tenir temps, que enveja irat
ei i uns bons embutidets de la zona i bon dinaret al meson los arcos xurrasco migas huuummmm sem fa la boca aigua i damunyt he vist al inm k hi ha un 30 % de probabilitats de k neve el divendres o el disasbte xe va k encara hem fats la foto com extrems en la neu en sierra alta. hui he anat al coto i a les salines de manuel no res 20 km pero de xiquet xicotet tot ple de fang la bici patinant tot el rato i plof xarco d'aigua i fent el cerdet xe que be tu que be m'ho he pasat, despres duxeta calenteta i torraeta per a sopar molt, xe tu perfecte.:burladia:
PREGUNTA ................... Algu del foro a baixat les cinc pujaes este mati (eren 2) esque els e adelantat abaixant y me kedat amb el dubte de si els coneixia o no..... yo era el loco de color roig. baixant a 72 km/hr ke e dit (( AU ))
Yo no era, pero si a 72 Km/h, no t'hauran vist, si el pillen els de la DGT... Coneixes la ruta que va desde les 5 pujaes a la Cova de l'Aguila?, i les bases?
Si moltes vegaes apuje la cova del aguila y abaixe per la trialera del cami creuer (la coneixeu com la militar ) pero me encanta apujar les cinc pujaes a saco.... per molts motius k ja os contare algun dia.... (es un tema personal de superacio)
mmmm pues conec una trialera que le digem la trialera de la bassa pero no se si sera la mateixa... acaba en el cami que esta paralel a la carretera de montroi a alfarp.
Una pregunteta..... penseu anar a la mani de valencia??? Es un bon lloc per coneixer-vos... perque volia anar un dia per allí pero ara estic fluix i hem valdareu:???:
Vale ja se quina muntanyeta es... si abaixes la cova del aguila just enfront ... en el mapa estan les dos basses... pero no e estat mai ... sempre pase per el costat. (aneu al clot de les tortugues) ???? y al niñerola?? coneixes CORTIXELLES y MASIA PAVIA?? tenim que anar a fer unes trialeres molt boniques... y amables...
Anire col.leccionant pedres per a lastrate, que fas mes por q'una pirany al bidet. Baixar el Clot de les Tortugues a tota llet es de lo que mes m'agrada, baixar entre pins i pegar algun botet..., la ruta de les basses tambe esta molt guapa. Cortixelles i Masia Pavia ho he conec per carretera, no per la muntanya, pero algo em diu que promte m'ho ensenyaras....
Hey Tipotane el dia que vuigues, avises i quedem per fer una ruteta per esta zona que de segur no el deixarem darrere, al menys jo....
No fa falta lastrarme cadascu al seu ritme al final de les pujaes s´esperem... y si la trialera es molt rebusca jo normalment aspere als meus companys en cada zona de canvi... anem a disfrutar no a guanyar medalles. Percert com va lo del hospital TOT BE???
Jo si k vaig a la Mani del 13. pero me pense que molaria anar en bici desde casa. e ir arreplegant a la gent en diferent puestos .. estaria be. podiem organizarse. En cuant a lo de eixir junts ni te u penses,,,, que te u pasaras molt be.
Manu eixe dia jo t'espere en Alcasser i t'ensenyare la trialera del carril bici fins a Valencia. :rally :drive :badair :biker :biker :biker :biker
pues jo seguramente eixiria de picassent desde casa dels meus pares. encara no e u se. pero estaria be ir quedant per a replegarse junts..
Home... desde L´Olleria a Valencia en bici es una miqueta masa.... peró lo que no estaia mal es anar amb tren i anar juntant-se:risa