Hola Joanet. Este fil està pràcticament mort a causa de passades guerres idiomàtiques ací al foro. Però igual reviscola, si voleu fer-lo servir està a la vostra disposició. PD: Com pots vore baix, si no escrius en espanyol, cal posar la traducció. Normes del foro.:melopien: Este hilo está prácticamente muerto debido a pasadas guerras idiomáticas aquí al foro. Pero igual revive, si queréis usarlo está a vuestra disposición. PD: Cómo puedes ver bajo, si no escribes en español, hay que poner la traducción. Normas del foro Pujant cap avall, amb l'aire de cul. :rocker Subiendo hacia abajo, con el aire de culo. Au, cacaus.
He demanat que migren el fil cap al foro de la comunitat valenciana (lider i referent del mon mundial i bona part de l'univers, Forrest Camps dixit). A vore si reviscola que abans hi havia molt bon ambient per ací. Per cert, jo soc d'Albal entre setmana i de L'Olleria els caps de setmana i festes de guardar. Au, cacaus. He pedido que migren el hilo hacia el foro de la comunidad valenciana (lider y referente del mundo mundial y buena parte del universo, Forrest Camps dixit). A ver si revive, que antes había muy buen ambiente por aquí. Por cierto, yo soy de Albal entre semana y de L'Olleria los fines de semana y fiestas de guardar
He pedido que pasen el post al foro de la Comunitat Valenciana, pero aun no me han contestado. Estaría bien poder recuperar este hilo cargado de historia. Per cert Llorenç, o escrius en castellà o afegeixes la traducció. Son les normes del foro i les has d'acomplir si no vols que et banejen. :lool ¿Per on sols eixir? Jo, quasi tots el caps de setmana els passe a L'Olleria i ixc prou per allà. De fet este proper dissabte aniré, amb uns quants d'Alcasser, a fer unes sendes gorrines pel Benicadell. Au, cacaus. Por cierto Llorenç, o escribes en castellano o añades la traducción. Son las normas del foro y las tienes que cumplir si no quieres ser baneado. ¿Por donde sueles salir? Yo, casi todos el fines de semana los paso en L'Olleria y salgo bastante por allá. De hecho este próximo sábado iré, con unos cuántos de Alcasser, a hacer unas sendas gorrinas por el Benicadell.
Per cert, feia un ou de temps que no hi passava per ací. Por cierto hacia mucho tiempo que no entraba por aqui.
Hola a todos. Como mañana es Nochebuena, desde Bicicletes Extrems queremos desearos a todos unas felices fiestas. Feliz Navidad a todos y un abrazo.
Hola bona vesprada: Vos agrairia molt que me diguereu rutes per la zona de Xàtiva i alrededors per a un novato.....jejejeje. Fa un any que tinc la MTB i ens habiem juntat un grup menut d´amics pero estos no estan per la llabor d´ixir i a mi m´apetix molt fer Km pero no tinc en qui, per lo tant si em digeu rutes per a principiants podria començar a ixir per a anar agarrant fondo. Gracies per adelantat
En Xativa tens unes cuantes que jo he fet, LA Quintana, El riu Albaida fins a Bellus, tens Xativa-Pla de Corrals - Quatretonda - Bellus - Xativa. Tenen bones vistes, son divertides i no molt dures, l`ultima es llarga.