Un bon punt de trovada per eixir pot ser el Poliesportiu d'Alcasser, hi ha prou lloc per a aparcar el que vingues de mes lluny, quedar a les 9 per eixir 9:30 i anar xarrant fins el lloc d'inici de la mani...:rocker
Val pues primer vaig a parlar en el meus amics habituals de ruta. 2 de monserrat y 1 de silla. a partir de hay organizem en vosaltres de alcasser. y supose que parlare en la gent de picassent. si algu ve de mes llunt y se vol afegir ..... pos ale el 13 tots a valencia.
millor carregar la burreta al coche y aparcar el coche en un puesto prop de valencia alcasser o picassent es un buen puesto ---- perque anirem a valencia sense tocar carretera per paiporta picanya ...n Per cert.. en paiporta podem anar per el barranc casi hasta el saler y depres carril bici hasta La ciutat de les arts y les ciencies. es una ruta que no conec.
xatet la trialera esta baixant sierra alta. quan baixes del mirador trenques a la dreta i despres a l´esquerra per unes roderes de tractor deixant la pista a la dreta. aniras a traves d´una plantacio de pins i voras els tocons de senderisme
Hey gorkyto aixo de els tocons de senderisme ...... son uns tubets blancs amb formigo que esta a tot a rreu per moltes sendes?
Booooon dia a tots!!! la2 Hi ha que veure la de idees i rutes que es parlen al post eh? Dia 12, dia paellil. Dia 13, dia manifestiacionil. Alaaaa alaaaaa quin cap de setmana més complet :saltarin Aixó que comenteu d'anar des d'Alcasser o Picassent amb bici fins València és una bona idea. Veurem que fem els de Manuel. Per cert SPOKY...estaràs fet una màquina :boxing
jajaja que va. estic entrenant pa baixar uns kilets. y disfrutant de la montaña pero encara tin una mica de respecte en les trialeres... VINGA VA ORGANIZEM LO DEL DIA 13 desde picassent.. o alcasser ... o silla yo prepare una ruta amb el gps y aplegem a valencia sense tocar carretera. (CREC QUE ES POSIBLE)
Tu si que saps si!! Mira que t'ho montes bé! Després dius de la teua feïna que si treballes dissabtes! Alaaaa...ara de pont a Bronchales!! :malaleche Este diumenge serà l'últim que treballe així que al pròxim segur segur segur que vaig (encara que tinc sopar d'empresa eixe dissabte :???: ) Bueno xatet, tu prepara un ruta guapa però en poca carretera eh? Que no tinc ganes de correr tipo Tour o Giro val?
Vinga SPOKY! Prepara eixa ruta i així la estudiem i ja et diguem alguna cosa val? Una opció ideal seria des de Silla per allò del tren per a tota la gent d'esta zona. De totes formes fes també les altres opcions de Picassent i Alcasser. A por eeeeeellos oeeeeeee... apor eeeeellos oeeeeeeee... :laserkill
estic fent la ruta... PROBLEMES... si anem per silla ... esta la albufera y el barranc que ix desde la poblacio de catarroja.... (en el mapsource no ni han ponts) (en google earth pareix que si) pero com no esta actualizat no hem fieeee.... estaben de obres. vaig a mirar de sortir desde silla pero pasar per alcasser -- paiporta -- valencia que es mes facilet.. estic treballant en la ruta.. DESDE AON IX LA MANI???
Primera ruta..... avore que penseu... se ix de silla per si voleu vindrer en tren.. pasem per alcasser... picanya.. xirivella .. avd del cid CARRIL BICI. son uns 17 km anada. tot planettttttttt descargar el zip y ver la ruta con google earth... saludos
Hola a tots. La veritat es que estaria be anar tots en bicicleta i omplir per un dia les carreteres de BTT's. Per cert, a lo que jo anava. Hui h eixit en bici. Per fi. He pogut estrenar la Trek i he fet uns 30 Km, després d'un mes parat per lesió. El recorregut ha tingut un poc de tot i estic més fluix del que esperava. El muscle s'ha carregat un poc al passar pel "pas del cudol" pero ja estic altra volta sobre rodes. En breu estaré rodant amb voslatres. Biennnnnnnnnnnnnnnn!
Sr. Scotty, crec que la millor ruta seria des-de Alcasser per Santa Ana (sorry Streems) i alli agafar el carril bici que va des-de Albal fins a la Torre (Creu Coverta) en Carrrer Sant Vicent de Valencia. Que penseu?