Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

0 voto(s)
    0,0%
  1. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    Pues creo que es la trialera mas larga que conozco.. recuerdo un domingo con mi amigo alberto de silla.. que fui a enseñarsela y pincho 4 veces seguidas y dobles. gastamos 3 camaras.. nos quedamos sin pegamento y mas de 1 hora y media parados reparando pinchazos... ese fue un mal dia.

de los dos escalons que dices uno si me lo paso pero el segundo no me atrevo. esta mañana el globerin se los a pasado los dos. (creo que ya no es tan globerin)

lo mas dificil es pedalear por las piedras blancas esas tan sueltas. y sacar las calas a tiempo en caso de no avanzar. ufff

de todos modos es una senda que me encanta.
    :saltarin :saltarin :saltarin

2. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

Me Gusta recibidos:
    0
    be despres de llegir no se quans mil misatges ja estic aci, l'experiencia en bronchales casi perfecta dic casi perque sempre en queda algo per vore tu unes rutetes esèctacular i senzilles no molt pesades el meu amic verdu en va acompanyar, xe molt xulo ciervos gamos pel teu costat molt xulo ja tinc ganes de tornar a anar, en sierra alta un aire xe que posabem la camara de fotos i sel emportaba i les bicis refugiades tb xe que aire ara unes vistes de categoria i la trialereta que baixa fins a bronchales per la fombuena molt be tb. be aci vos pose una mostra mes avant una de la trialera.:love

Adjuntos:

3. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ***** k kara de fred k faig tu.
    SCOTY dime si el disabte de mati et ve be per a que el meu cosi vaja a vore la bici es que esta molt interessat, ma dit que la vol disme a quina hora et be ve i jo li ho dic per a que vaja ell i el meu amic juan jo treballe i no puc anar ah i per al dia de la mani lo que feu ben fet esta si voleu per alcasser per on siga els de manuel fins a silla en bici si digue aixo i si no pos en l'estacio del nord el que digau vosaltrs sigueu els que congueu la zona,.
    :eek:la2

4. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    esta foto es de l'alatre dia quan vaig eixir per les salines i la font amarga es un moviento en massa perfecte que esta a la pujada de la font amarga geograficament es molt interesant i ens pot donar una idea de la inestabilitat d'aquestes vessants, tambe hi havien altres solsides pero esta era la mes bonica. eixe dia vaig fer el guarro barabaritats tot ple de fang i aigua xe que be. ara a les salines i la font amarga estan introduint una especie d'arbust que solr creix en una area de 1km a tota espanya si aneu per la zano voreu tancats en valles i pals per favor respecteulos val es un estudi que sesta fent per la universitat i es prou importatnt. vinga ade u i fins prompte:corazon

Adjuntos:

5. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    Pues prefiero cualquier dia menos el sabado que es cuando duermo...
    porque todo el viernes despierto y todo el viernes noche trabajando ... y a las 2 me voy de comida familiar.. necesito el sabado de mañana para dormir.

preguntale cualquier dia etresemana sea la hora que sea...

chao

6. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Casi res.

7. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a tots. Ahir vaig fer la ruta de la Trobad de L'Alcúdia amb tres Cucs més i van coincidir amb un grapat de Roders de Carcaixent. Entranyable acte de germanor..........

8. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    http://es.youtube.com/watch?v=wAqt1...option=com_content&task=view&id=221&Itemid=67

Mireu ja comencem a millorar els de manuel baixant, no si en practica tot es mes facil no cregueu?
    :twisted:

RAULET: ei raul vareu eixir o k? este cap de setmana ja et dire l'hora si no t'ho dic aci pablo te el telefon de barahona k li toke i kedem a mes el meu amic eliseo coneix a pablo i creu k a tu tambe pero no esta segur va estudiar a la profe es eliseo donat lledo et sona?

9. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    :loco :loco :loco :loco :loco = :alloreto :alloreto :alloreto :alloreto :alloreto = :fumao :fumao :fumao :fumao :fumao = :alabando :alabando :alabando :alabando :alabando

10. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    La veritat que si. Sempre agrada trobar-se amb gent de la zona parcticant el mateix esport. Així dona gust!

11. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ei varela ja estas per aci, k on anem el diumenge seria convenient fer-la fruixeta i partir de les 9 pk el disabte es santa cecilia i vullgues o no a les 3 o les 4 el gites entonces si mos alcem aa les 8'3 millor no ,i aixi tb pot vindre salvagarto, jo apostaria per la ruta de sellent, tu k dius:joystick

12. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    SPOKY, mira que t'agrada parlar eh? Les teues cròniques són sempre d'allò més entreteses. I gràcies pel comentari de les Nobby. Serà una compra a tenir en compte.

xatet, no pots negar que eres geògraf! Sempre fent al·lusions a tot tipo d'aspectes geogràfics. I si eixiu este diumenge comenta-ho ací eh? Que jo ja estic lliure!! :saltarin

Tipotane...el teu nom quin és? On jo treballe tinc companys de L'Olleria i els he comentat açò del Foro però clar, Tipotane com a que no els sona.

Aleeeeeeeeee, ja podeu fer comentaris per al·lusió. :rolf

13. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Per mi perfecte!! Jo tinc sopar d'empresa i vullgues que no...les 4 o les 5 o les 6 o les...es fan. En principi conteu amb mi. Si no anara, cas de força major, ja t'avise al mòbil. Així em narres les teus vivències per Bronchales.

14. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    si que baixen be estos de manuel, es acollonant

15. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola Salvagarto. Quan de tems sense saber de tu. Com va?

16. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    A varela també feia uns dies que no sabiem d'ell. Així que benvingut de nou.

17. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ei i a mi no en digue res .

que be ja estem tots aci salva varela ferran etc etc aço mola com enganxa el foro xe ja tinc el cartell de la mani ara a fer copies i enganxar lo al sprinter d'ontinyen a manuel , tambe he avisat a la gent d'enova que ix en btt i m'han dit que si k aniran tb molt cuanta penya serem xe que be:banda

18. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Val, un recordet també per al Xatet. Hui si que estem tots. A vore quants s'animeu per a la paella del dia 12 de gener. Vinga.:globero :globero :globero

19. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    jo no puc treballe a les lampares ara mira aci estic lampara amunt lampara avall quina bombeta vols de 40 o d 60w puf pk hi ha gent tan indecisa que es calfa el cap en si es millor 40 o 60w si dona igual, puf paciencia, es el que te treballar cara al public:fumao

20. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ei varela proximament serem un mes a la colla el meu primo josue el de manuel li comprara la bici a scoty un mes per manuel molt aço suma i sigue, en bronchales hem va acompanyar verdu i tb li va agradar en va dir k al proxim viatge agarrem les bicis tb:aplauso2

Compartir esta página