Locos no,,, estem per civilisar!!!!!!!!!! jlperis,,,, alguna pujaeta si que hi habia eh!!! yo calcule uns 400/500 de desnivell........... y ya esta be de fer carretera o me regales la merlin tio!!!
Tonanat al tema del maillot.... evidentment jo no posaria res de comarques aixina cualsevol que el vullga sel pot fer, a un altre foro es vam ver una sudadera d´ixes de descens de manega llarga amb un logo davant i darrere amb els noms pel muscle i la manega i el nick a l´esquena i hem va costar 43 de la marca Inverse. Si es de manega curta estaria be amb una cremallera de dalt a baix i jo personalment preferisc pagar 10 euros mes pero tindre una roba de calitat que puga aprofitar varies temporades
val anem a fer primer el diseny y despres parlem de en quina equipacio se fiquem... yo tambe preferisc roba de calitat.
xaviola en qui eixiu de castello, quins dies eixiu, jo el dimarts tinc lliure i isc per santa anna soles si eixiu els dimarts m'ho digue , ei i vingueu sen en nosaltres eldiumenge que be a villalonga i voreu que ruta mes xula i damunt trankileta per que es prou plana, be ja dius alguna cosa val:rocker
Negue la major. Ens arrearem després d'esmorsar la pujada del Masalari i la partida del Raconás entre Favara i Tabernes. Molta muntanya no ferem, pero rodar..... la llet.
Ja estás duguent cap ací eixa Madonne que, després del que m'ha passat a mi amb la flaca la tinc que provar com siga. "He dicho".
Si si,, gorda gorda y en rodes 2.3, mariconadas ninguna. Hui me alçat a les 12:00!!! aixi que de bici pel mati res de res,,, a vore si despres de dinar me puc escapar a llevarli la pols a la horquilla.
Tal i com vaig previndre, m'he alçat fa un ratet. Ahir em posava al llit tard i clar, hui no era el millor dia per eixir. També amb el temps este, millor al llit veritat? :rolf He vist que açò està molt concurrit. Cada vegada som més al post i no tens prou mans per anar responent a tots :joystick Pel que fa al tema de l'equipació dir que jo també preferisc pagar una miqueta més i tenir una prenda de qualitat. Veig que hi ha prou gent interessada així que crec em serem suficients per a que ens ixca un preu raonable. Ara quan tingam el disseny ja fem una llista per a que la gent s'apunte i vejem quans en siguem. Ah i jo també vaig anar a l'institut de Castelló!! la2
Com s'ha notat que avui la puja ha fet presencia a les nostres muntanyes, esteu tots dormint la siesta en lloc de ficar les vostres croniques ruteres...
CRONICA RUTERA DE HOY jajajajaja Pues despues de estar toda la noche preguntando LLUEVE?? LLUEVE?? LLUEVE?? LLUEVE?? LLUEVE?? LLUEVE?? decirme si LLUEVE?? asi 8 horas. al final e salido de trabajar a las 8 y e decidido que SI SALIA. como havia quedado con nuestro forero towelink tenia la bici en casa de mis papis. asi k la cargado en el coche y para casa. me enfundao el traje (hoy de naranja) y ala a rodar primero e preferido ir por aslafto un ratito 25km cuando ya no notaba los pies de frio, me e tirado hacia la FALAGERA. y e subido la pucha de formigo.... me han sobrado 3 piñones jajajaja (no pare a recobrar aire) sigo por el mirador de llombai,, mas subida (no paro a recobrar aire) sigo parribaaa hasta el cruze de los carteles (nooo paro a recobrar aire) sigo hasta el gaseoducto (sigo sin necesitar recobrar aire) asi hasta les cin baixaes... total que decido no bajarlas y volver pa tras para meterme otra vez toda la falagera en las piernas. despues e vuelto otra vez hasta les cinc baixaes pero e bajado por la trialera dels caballs y a monserrat (hoy sin trialeras que la cosa estaba mojadita y solo) al final de barro hasta las cejas y unos 48km e disfrutado como un enano (parecia la trobada de lalcudia) e necesitado 2 euros en la gasolinera para dejarla como nueva. Pd esta semana me compro calcetines termicos **** K FRIOOOOOO venga chicos como estos reyes me regalan una camara de foticos en mis proximas cronicas os pondre afoticos. dw (estoy con el diseño forero):sinfotos
Spoky..... Para darte esa marcha.... ¿Qué te metes por las noches? ¡¡¡¡¡¡¡¡ Quiero la fórmula ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pues menos mal que al final no he pogut anar, este vol matarme en dos dies..., o en mig. Scotty que m'ha dit el cardioleg que no pase de 180 :corazon :rocker