EXTREMS agua nene agua esa es la formula magica. y bueno algun refresco de vez en cuando. towelink yo e optado por dejarme el pulsometro en casa.. no voy a ganar bastante pasta para pilas se pasa toda la ruta pitando.:corazon :corazon jajajaja hostras jamas pense que diria esto que llueva que llueva la virgen de la cueva que bien me lo e pasao yo solo nenes barrooooooooooooooooooooooooo :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:
ei bon dia a tots com a ant el cap de setmana jo en casa sense eixir tu plovia i ara aci a ontinyent atenguent a la gent que ara cara a nadal no veges com es gasta la pasta, be el diumenge si no pasa res anirem una bona cuadrilla cap a villalonga per a fer la ruta verde del serpis, pero depenent la gent i el seu nivell igual ens pega la vena i anem a la mariola a fer la ruta del montcabrer pk segurament la neu que hi ha ara i la que caura estara encara el diumenge, be xics hi ha gent a la tenda vaig a atendre
yo me pase els matins paca dalt ..... paca baix ... esta molt be y te moltes trialeres que magraden ala a pedalejar. hostrissss quin fret
***** tu k fred fa aci a ontinyent ara 4ºC ah k peus mes gelats que tinc puf crec k si plou es posa a nevar, bbbbrrbrbrbrbrbrbrbrbrbrbrb k fred:shock: :comor :comor :comor :comor :comor :comor :comor2 :comor2
ah esta es la meua makineta que no l'havia posat encra:aplauso4 http://www.meteoclimatic.com/index/mapinfo/ESPVA i a aquest enllaç podeu saber temperatura i precipitacio en temps real de moltes zones de la cv:aplauso3
ei on esteu hui k vos pasa esteu depres pos mira vaig a escriure 117 misateges aixi tinc l'honor de ser el numero 1000:meparto
EEEEHHHHHIIII Xatet, com anat el pont? Com està la cosa el diumenge? A vore si la gent esta te ganes de anar a Villalonga però pareix que no tinguen moltes ganes. Si al final aneu cap allà dis-me com està el plan, per lo de agafar els cotxes i això
Extrems, he vist varies vegades la teua web i la veritat es que tens uns preus molt però que molt bons, lo que jo volía saber es el tema de la roba, que en la web no hi ha,supose que en la tenda si que tindràs i si tens els mateixos preus ja sé on compraré les pròximes adquisicions. Per cert, treballes en Fox? Es que m'agrada molt la marca
ye chics ya estic per aci.... etencio atencio---- estem preparant EL DINARET per a despres de la manifestacio. se va a encarregar TOWELINK
Jo no se qui farà el 1.000 però que es de veres que som incansables és indiscutible. Tíos, quin dia més llarg. Pensava que no arribava a cas hui. Per cert, fà un fret que pela. Como mola. Si neva podiem pensar en anar a la neu en bici........